Nekad Tosse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169538660/

Ditt Hex-ID: 11000010c794064

Vad är din discord tagg? Tosse#8120

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 320 ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det som hände var att jag bad en staff om en gratis ped istället för att betala för den. Jag förstår nu att detta var olämpligt och bröt mot serverns regler, och jag ångrar verkligen mitt beteende. Jag inser att det inte är rätt att försöka utnyttja staffs eller försöka få fördelar genom att be om saker utan att följa serverns system. Jag respekterar serverns regler och vill vara en positiv och rättvis spelare. Jag hoppas att du 320 kan ge mig en andra chans, och jag kommer att hålla mig till serverns regler framöver. Jag har lärt mig av mitt misstag och kommer att vara mer noga med att följa riktlinjerna i framtiden. Jag uppskattar verkligen den tid och energi du och dina kamrater lägger för att hålla denna server vid liv, och jag skulle vara tacksam om du gav mig möjligheten att återvända och bidra positivt till communityn.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gjorde felet att prata med en staff och försöka övertala honom att ge mig roller, jag gjorde detta eftersom att jag tänkte att jag aldrig skulle bli påkommen men sanningen kommer alltid fram och det visade sig i denna situation, jag ska ta denna ban som en lärdom och alltid lära mig utav saker som jag gör fel, på det sättet kan jag försöka bidra mer till communityt och alla kommer få en bättre upplevelse, om alla hade fått gratis saker hade inte servern kunnat vara kvar, och det är tack vare donationen som denna server faktiskt finns. Det var bra längesedan jag blev bannad nu och jag skulle mer än gärna uppskatta en andra chans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag förstår varför jag blev bannad och jag inser att det var helt mitt fel. Jag bad en staff om en gratis ped istället för att betala för den, och det var verkligen inte okej. Jag borde ha tänkt längre innan jag gjorde det, och jag förstår att det var ett bra sätt att få mig att förstå att man måste följa reglerna.
Jag ville inte göra något fel, men jag gjorde det ändå. Jag tänkte inte på att det kan skapa problem för andra och för servern. Det var en dum idé från min sida, och jag ser nu att det verkligen var mitt ansvar att respektera reglerna. Jag förstår att jag inte kan be om gratis grejer på det sättet och att jag borde ha betalat som alla andra.
Jag hoppas att ni kan ge mig en andra chans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för suntförnuft när jag typ hoppade med bilen och det var längesedan och jag har absolut lärt mig utav den bannen
Ooc när jag var ny på servern sprang jag runt på piren och snackade ooc då jag inte visste vad rp var.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet att jag redan visste serverns regler, och jag förstår nu att jag borde ha följt dem bättre. Här är några grejer jag kunde ha gjort annorlunda:
Jag borde ha visat mer respekt för helpers och admins. De är där för att hjälpa och för att se till att alla följer reglerna. När jag bad om en gratis ped kan det ha sett ut som att jag försökte utnyttja dem, och det var verkligen inte min avsikt. Jag borde ha tänkt mer på deras roll och hur mina handlingar påverkar dem.
Jag förstår nu att mitt beslut inte bara påverkar mig, utan hela servern och alla andra som spelar. Jag borde ha tänkt på hur mina handlingar skulle påverka andra innan jag bad om en gratis ped. Det kändes som en enkel lösning då, men nu förstår jag att det bara ledde till problem.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig mycket av den här bannen och förstår nu att det var ett riktigt dåligt beslut att be om gratis saker istället för att följa reglerna.
Jag har lärt mig att det är viktigt att tänka igenom mina handlingar innan jag gör något, särskilt när det gäller regler och hur de påverkar andra. Att ta en sekund för att fundera på konsekvenserna kan göra stor skillnad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka