Accepterad Tosse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169538660/

Ditt Hex-ID: 11000010c794064

Vad är din discord tagg? Tosse#8120

Vem var det som bannade dig? Pingu i militären

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag gjorde felet att clogga från scenariot när jag blev skjuten och efter att jag cloggat så tog jag valet att gåin igen och göra spawnmenu torget vilket var helt fel utav mig, jag skulle luggit kvar där och istället göra ett stort sceanrio utav de hela, de kunde t.ex ha förhandlat med min kropp eller dumpa mig så jag kunde blivit 12timmad.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning och dog sen blev jag skjuten och då gjorde jag valet att quita vilket var helt fel utav mig, jag gick sedan in och spawnade torget. Jag skulle ha väntat tills dem gjorde något med mig. Då skulle ju inget hänt mer än att jag kanske skulle blivit 12ad men det skulle inte varit hela världen, nu när jag varit bannad ett tag så skulle de vara roligt att komma tillbaka och göra stora samt utvecklade sceanrion och bidra till en rolig rp nivå, göra servern roligare och vara en del av communityt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban och jag står för det jag gjort, det jag gjorde var helt fel utav mig, jag ångrar mig rejält i efterhand och skulle gärna vilja ha en andra chans och visa en bra sida utav mig, en sida som kommer vara bra för servern, stora utvecklade och roliga scenarion, scenarion som man kommer minnas. Jag skulle vilja komma tillbaka och rpa seriöst vilket jag gjort många gånger utav tillfällerna, jag kommer att rpa på alla skador som orsakas samt att rpa så att båda parterna får roliga scenarion och vill fortsätta rpa på servern, I detta scenario var det helt mitt fel jag skulle tänkt efter och inte combat loggat över nått vapen eller för att förlora scenariot. Jag fattar till 100% varför staffen valde att banna mig det var tydligt clogg och det står jag för. Jag står för det jag gör och det tycker jag man ska göra, jag ska ta nytta av denna ban som att jag har lärt mig något vilket jag absolut gjort, om något är positivt för dig just i stunden kanske det inte är det i slutändan vilket jag märkt nu. Jag tänkte inte efter just i det tillfället, jag tror många gjort som mig, att de alltså inte tänkt efter och gjort det bästa för en själv fortast möjligast, men i slutändan kanske det ger en negativ effekt istället, det märkte jag verkligen av denna ban som blev.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för suntförnuft och pwg halv OOC samt OOC, halv OOC - OOC blev jag bannad för när jag var ny på servern och inte kunde så mycket om rp, men efter tiden jag rpat så har jag verkligen utvecklats samt lärt mig utav dem bannsen. Men de andra bannsen har jag fått lite efter jag rpat, genom att kanske inte orkat rpa på skadorna och man tänker att det kanske inte är en staff just här, men det kvittar, man ska rpa så fort det händer något och det har jag verkligen gjort på siståne. Jag har verkligen lärt mig utav desssa bannsen genom att läsa igenom reglerna samt att när jag blivit bannad så har jag frågat staffsen vad man kan ha gjort annorlunda och fått lite olika exempel som man har tagit del av.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade antingen kunnat göra allt annorlunda genom att ligga kvar där eller så hade jag kunnat ge upp och låta dom vinna detta scenario genom att dom får kidnappa mig och sedan utöka scenariot där ifrån vilket gör det kul för våda parter jag kan inte gå runt och vinna varenda scenario för jag inte vill förlora jag måste ge min motståndare en chans så det har lika roligt som jag har. För jag vet själv att jag inte hade tyckt det var roligt om jag låg så underlägset hela tiden och inte vunnit något scenario.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har absolut lärt mig något, att istället för att skjuta tillbaka kanske göra olika roliga scenarion som kidnappning eller något annat, t.ex bara ligga kvar där istället för att clogga, jag hade inte tyckt det var roligt ifall andra cloggade framför mig när jag dödat någon, det hade inte visat någon bra sida utav servern om alla hade cloggat, ifall alla rpar på riktigt och inte bryter emot regler så tror jag fler kommer spela på servern och fler kommer börja tycka det blir roligare ifall man inte bryter emot några basic regler.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka