Nekad Tosse | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198169538660/

Ditt Hex-ID: 11000010c794064

Vad är din discord tagg? Tosse#8120

Vem var det som bannade dig? 1Bailybog

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: perma ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde felet att skjuta 2 skott som icke krim vilket var helt fel gjort av mig, och jag förstår till 100% att 1bailybog bannar mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och hörde en skottlossning och tog då valet att skjuta 2 skott emot gänget, vilket var fel av mig men just i den stunden så tänkte jag mig inte för och gjorde fel.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut inte en felaktig ban eftersom jag valde att skjuta 2 skott som icke krim mot ett gäng och 1Bailybog gjorde sitt rätta val att banna mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har varit för vdm, alltså när jag pittat folk lite för hårt i för höga hastigheter men det har jag inte gjort fler gånger
pwg, att jag inte rpat på skador, men det gör jag alltid nu för tiden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat åka iväg ifrån skottlossningen o använda mig utan regeln fear rp, eller så hade jag kunnat ringa polisen som man hade gjort irl, eller bara åkt där ifrån

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut, att verkligen inte göra något kriminellt utan sin kriminell roll.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka