Nekad Tosse | Ansökan till Servervakt [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? Tosse#8120

Vad är ditt Hex:ID 11000010c794064

Ange ditt födelsedatum 6 maj 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. vardagar 16:00 - 22:00 om jag inte e ute, Helger 13:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Snart 3 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 60 gånger cirka, ser inte varför jag inte skulle kunna bli sv med dem bannsen, då jag varit helper med minst lika många, har verkligen lärt mig utav dessa bannsen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla koll på servern samtidigt som de är inne o rpar, man kan i stort sätt säga att man ska städa upp rester, alltså ifall folk gör små fel, så kan man banna/kicka sen ifall man bannar när de är ett större fel så kan man skicka ut i banbevis att personen ska ha längre ban samt skicka ut klippet.
Man kan använda toggleid ifall man vill se personen id mycket snabbt och möjligt.
man ska rättare sagt få bort folk som lallar gör små fel
Men ifall det skulle vara ett grövre fel som personen då ska få en längre ban så använder man /svban och sen skickar ut i banbevis så personen då får längre ban.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt därför jag vill hjälpa servern och hålla koll på spelare som förstör, jag vill samtidigt kunna rpa som jag håller smått koll på servernsspelare. Medans jag har sätt lite små problem som folk som lallar eller andvänder någon sorts av abuse och därför inte bara behöver reporta till andra sv eller staffs utan att kunna hjälpa till själv. Jag vet också att det finns mycket staffs som hjälper till med detta men jag ser också fel som görs som spelare kanske inte repoterar vidare så åtegärder sker attan ignorerar detta.
För att kunna ta åtgärder på folk kan man använda sig utav /svban eller även /kick. Jag har goda erfarenheter inom comands. Jag vill just bli för att kunna skydda servern som servervakt och kunna få ut nytta som servervakt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Några exempel på korruption kan vara att man t.ex har på /toggleid i ett skottscenario
revvar personer som skriver till folk att dem ska ha ress fast de har dött på ett giltigt sätt. Eller ifall att man revvar sig själv när man t.ex blivit skjuten
att man bannar folk för att man är trött på dem även fast de inte gjort något fel.
Man använder sin makt på ett felaktigt sätt för att själv förmodligen få fördelar på olika sätt. Man får endast använda toggleid ifall att man behöver id på personer som lallar så att man ska banna/kicka dem.
Ifall att man ska ressa personer ska man först be dem skicka klipp ifall de skett något slag av bugg eller något liknanade som personen dött utav.
Men så fort du ressar/bannar utan giltigt anledning ska man få indragen sv då man inte har något anledning till att ressa eller banna personen

Nekad.
Anledning: För dålig historik. 73 banns. Gul spelare.
Kommer inte bli så enkelt för dig att kunna bli Servervakt igen. Men jag rekommenderar att du väntar ett bra tag innan du ansöker igen. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka