Nekad toshiro | Chef-jobb ansökan [-SBstyle-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toshiro

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
9
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sjukvården

Vad heter du IRL? Milton

Vad heter du på discord? Toshiro

Hur gammal är du? 17

Hur länge har du spelat på Unive? Till och från i 3 år

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag har arbetat inom sjukvården under 4 separata tillfällen, allt som allt har jag nog arbetat som sjukvårdare över 6 månader. Under denna tid har jag tagit åt mig otroligt mycket kunskap inom sjukvårds rpn samt sjukvård i stort. Jag kommer se till så att sjukvården under min tid kommer vara aktiva samt kunniga, dessa är de 2 aspekterna jag anser är viktigast inom sjukvårds rpn. Ni undrar säket hur jag ska åstadkomma detta, jo jag ska vara utåt agerande och jag ska kommunicera med mina anställda samt hjälpa de med problem. Jag kommer absolut inte klandra folk för att de är o kunniga utan tvärt om, jag ska ge de berömm för att de försöker och pusha de så de kan bli ännu bättre. Jag ska lära de varför de som dem gjorde är fel och metodiskt och pedagogiskt hjälpa de och berätta för de hur det egentligen skulle ha gått till. Detta kommer såklart bli väldigt svårt att åstadkomma helt ensam, därför är det viktigt för mig att jag hittar en ledning som jag finner tillit till som även når upp till de standards jag söker efter (vilket är ungefär de jag ser i mig själv).

Jag tillsammans med rekryteringer samt ledningen kommer att starta en stor rekryteringsprocces där vi tar fram kompetenta personer som är passande för sjukvårds yrket. Detta innebär inte att vi kommer ta vilken person som helst utan vi kommer att vara selektiva i vår rekrytering.

Utbildning är meriterande för att sjukvården ska gå runt, därför kommer jag att leta efter kunniga och driva utbildare som jag kan lära upp som sedan kan använda den kunskapen för att delge den till kommande "generation".

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Nämnt ovan

Hur ofta kommer du vara inne? Olika tider, kan variera.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
Nekad, grymt bra ansökan och intervju men tyvärr räckte det inte hela vägen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka