Nekad toshiro | Ban Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

toshiro

Icke Medlem
Meddelanden
152
Reaction score
9
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198987264758/

Ditt Hex-ID: steam:11000013d36c2f6

Vad är din discord tagg? _.toshiro._

Vem var det som bannade dig? AC

Bild på banmeddelande: 113835-3b2fa717ad2be40173689f50bc80450e.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anticheatet bannade mig för att jag hade en modmeny.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på vårat gänghus och valde att kolla igenom de olika alternativ modmenyn hade, jag valde då att ändra reggplåten på en av våra bilar. Detta var alltså det som anticheatet detectade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Banlysningen var absolut korrekt placerad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, alla har jag blivit unbannade från då de har varit felaktiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde inte ha skaffat mig en modmeny, skulle vilja påstå att det skedde på grund av dåligt inflytande från de jag spelade med, men det kvittar. Oavsett vad skulle jag inte fuskat och det är helt på mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, jag kommer inte göra samma fel igen. Anledningen till varför jag överklagar bannen är för att jag ska börja jobba samt så under en 3 månaders period ska majoriteten av de jag umgås med resa iväg. Eftersom jag ska jobba så vill jag kunna variera vad jag gör om dagarna och tänkte då därför att detta hade kunnat vara ett bra alternativ. Om jag blir unbannad så kommer jag att rpa polis alternativt sjukvårdare. Senaste bannen var över 1 år sedan, människor ändras rätt markant på 1 år. Kolla bara in er själva och hur ni var för 1 år sedan, förmodligen så kan man se en relativt stor skilland i beteende och dylikt. Något att ha i åtanke när ni läser överklagan! :)

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka