- Meddelanden
- 152
- Reaction score
- 9
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton
Vad heter du på discord? toshiro
Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar varierat, ena dagen kan det vara inget alls och den andra kan det vara 6 timmar. Jag ska börja jobba imorgon (måndag) så då kommer även mitt spelande dippa.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 år sen första wl
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/61cf88f88a3dc060039258ec515fb03d
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att i princip vakta servern och dess spelare, Servervakter finns för att lätta på trycket för staff teamet. I och med att detta är anledningen till att servervakter finns så är det viktigt att ha i åtanke att man alltid måste vara en bra "förebild" och föregå med gott exempel är viktigt för en servervakt att göra då är en stor del av de som representerar servern då de kan vidta åtgärder ifall de behövs. En servervakt kan även missbruka sina perms genom att ha "toggleid" på i scenarion där du använder de för din vinning (wh). Alternativt att man kickar folk för ingen anledning. Detta är direkt oacceptabelt och ska inte ske från en servervakt.
Varför vill du bli servervakt på servern? mina anledningar till varför jag vill ha servervakt på just unive är på grund av att denna server har gett mig roliga stunder och liknande. på grund av dessa anledningar så vill jag bli servervakt på unive. eftersom jag känner någon sorts skyldighet till att ge tillbaka till servern som ger mig skratt etc.
som en sjukvårdare är det otroligt drygt att träffa folk som är afk eller som inte rpar med, och eftersom det är så pass många människor som spelar på unive så träffar man på otroligt många folk som antingen failRP:ar, powergamear eller som OOC:ar. ungefär var 5 person om inte mer som man tar in eller som man träffar på larm är afk därför är det väldigt drygt att man inte kan göra något åt det där och då utan att man måste skicka en report och hoppas att någon kan komma, det händer även väldigt sällan att mods inte kommer till reporten man skickar, eftersom dem har mycket att göra. Då är det rätt skönt att kunna ta problemen in i egna händer.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. "En servervakt kan även missbruka sina perms genom att ha "toggleid" på i scenarion där du använder de för din vinning (wh). Alternativt att man kickar folk för ingen anledning. Detta är direkt oacceptabelt och ska inte ske från en servervakt. "
När en servervakt eller staff använder sina perms för att ge sig själv eller en kompis en orättvis fördel anses som korruption/abuse, detta är som nämt fulständnigt oacceptabelt.
Vad heter du på discord? toshiro
Ange ditt födelsedatum 5 Juli 2006
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag spelar varierat, ena dagen kan det vara inget alls och den andra kan det vara 6 timmar. Jag ska börja jobba imorgon (måndag) så då kommer även mitt spelande dippa.
Hur länge har du varit medlem på Unive? 3 år sen första wl
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://gyazo.com/61cf88f88a3dc060039258ec515fb03d
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att i princip vakta servern och dess spelare, Servervakter finns för att lätta på trycket för staff teamet. I och med att detta är anledningen till att servervakter finns så är det viktigt att ha i åtanke att man alltid måste vara en bra "förebild" och föregå med gott exempel är viktigt för en servervakt att göra då är en stor del av de som representerar servern då de kan vidta åtgärder ifall de behövs. En servervakt kan även missbruka sina perms genom att ha "toggleid" på i scenarion där du använder de för din vinning (wh). Alternativt att man kickar folk för ingen anledning. Detta är direkt oacceptabelt och ska inte ske från en servervakt.
Varför vill du bli servervakt på servern? mina anledningar till varför jag vill ha servervakt på just unive är på grund av att denna server har gett mig roliga stunder och liknande. på grund av dessa anledningar så vill jag bli servervakt på unive. eftersom jag känner någon sorts skyldighet till att ge tillbaka till servern som ger mig skratt etc.
som en sjukvårdare är det otroligt drygt att träffa folk som är afk eller som inte rpar med, och eftersom det är så pass många människor som spelar på unive så träffar man på otroligt många folk som antingen failRP:ar, powergamear eller som OOC:ar. ungefär var 5 person om inte mer som man tar in eller som man träffar på larm är afk därför är det väldigt drygt att man inte kan göra något åt det där och då utan att man måste skicka en report och hoppas att någon kan komma, det händer även väldigt sällan att mods inte kommer till reporten man skickar, eftersom dem har mycket att göra. Då är det rätt skönt att kunna ta problemen in i egna händer.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. "En servervakt kan även missbruka sina perms genom att ha "toggleid" på i scenarion där du använder de för din vinning (wh). Alternativt att man kickar folk för ingen anledning. Detta är direkt oacceptabelt och ska inte ske från en servervakt. "
När en servervakt eller staff använder sina perms för att ge sig själv eller en kompis en orättvis fördel anses som korruption/abuse, detta är som nämt fulständnigt oacceptabelt.