Accepterad tosen | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tosen

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? Urban_1010

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Benny kolbit född runt 1970

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Bestämd, snäll och jääävligt hård

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Levt ett bra liv som liten och haft det gott ställt men sedan rycktes med av kompisar in i kriminaliteten under gymnasiet. Till en början var det bara lite smått men det blev ganska snabbt värre och värre så mina planer är att rpa Krim

Vad kan du bidra med till serverns RP? Så gott som jag kan roliga och seriösa scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för båda parter och inte bara för än själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot reglerna och det var för att jag var korrupt när jag var polis men detta var för typ 2 år sedan så det är gammalt och jag vet bättre nu

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft, fearrp, clogg och lall

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? .

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka