Nekad TorTralla | Medlem ansökning [Nekad]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tor123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor

Vad är ditt discord namn? Tor865

Vad är ditt födelsedatum? 4 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Wagner 54 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nonchalant, Sanad, Mystisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Frank växte upp i en rik familj med gott om resurser, men saknade trygghet och närhet. Allt handlade om image och status, vilket han tidigt började ifrågasätta. I tonåren bröt han sig ur familjens bubbla och började söka sin egen väg i livet. Han har rest mycket, sett både överklassens fasader och samhällets baksida. Nu är han i staden för att bygga upp något eget kanske ett imperium, kanske bara ett nytt liv. Det beror på vilka han möter på vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag gillar att skapa trovärdiga karaktärer och lägga fokus på utveckling, inte bara "vinna" i varje situation. Jag anpassar mig efter scenariot och gör mitt bästa för att andra också ska få en bra upplevelse. Gillar att tänka ett steg längre och bidra till dynamiskt, djupt RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det handlar om att inte alltid sätta sin egen karaktär i första rummet. Man måste kunna ta ett steg tillbaka, låta andra vinna eller få sin stund om det gör scenariot bättre. I slutändan är det inte en tävling, utan en gemensam berättelse man bygger tillsammans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag läser alltid igenom dem noggrant innan jag börjar spela på en server, och jag försöker följa dem till punkt och pricka. Skulle jag någon gång göra ett misstag, tar jag ansvar direkt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming är förbjudet – man får inte använda information utanför spelet för att gynna sin karaktär. Powergaming är inte tillåtet – man får inte tvinga igenom handlingar utan att ge den andra spelaren chans att reagera.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är engagerad, gillar att samarbeta och försöker alltid bidra till att hålla en bra stämning. Jag är van vid RP från både svenska och internationella servrar och ser det som ett kreativt sätt att uttrycka sig. Jag tar RP på allvar men är samtidigt lyhörd och respektfull mot andra spelare. Dock har det gått ett par år sedan jag RP:ade senast men det löser jag nog galant. Har dvs varit mod för andra servers länge sedan.

Nekad.
Anledning:
Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka