Accepterad TorTralla | Medlem ansökning [Natte]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tor123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199087872206/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tor Tralla

Vad är ditt discord namn? Tor865#7206

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en skön snubbe som heter Tor Bengtsson och är 23 år gammal. Han gillar att köra bil, fiska, hänga med polare och åka båt. Han är född i Skåne och har en ganska konstig dialekt som inte är skånsk. Han pratar väldigt mycket och är ganska så smart. När det gäller mat så är han inte så kräsen och hans favoritmat är hamburgare. Tor är singel och inte intresserad av dem. Han älskar att klättra tak och busknacka med hans kompisar. Han dricker nån gång ibland men det är inte ofta. Tor gick fordon i gymnasiet och är välutbildad. Hans barndom var bra men hans pappa är lite kriminell så han inspirerar sig lite av honom. Tor är allmänt snäll men om någon gör någonting mot honom så blir han jävligt sur och försöker göra någonting tillbaka. Tor gillar också att köra motorcykel och åka bakhjul.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Detta är varför just jag ska bli medlem. Jag har lite över 2 års erfarenhet inom RP och vet då hur man ska RP:a i olika scenarion till exempel bil krascher och kanske när något händer med spelet och det buggar. En till anledning är eftersom att jag vet alla grundregler i toppen av hjärnan och kan nästan alla keybinds.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket men det mesta jag kan bidra med är den högsta rp nivån jag har, men bara för att en person har hög rp nivå så drivs inte servern runt den personen. För att en server ska gå runt RP mässigt kan även bidra med att jag vet hur man rp:ar eftersom att jag spelat i över två år så om jag gör mitt bästa hoppas jag att andra gör likadant.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag personligen tycker att frågan är lite ``konsitg´´ men om jag får gissa så är det är till exempel om en ut av mina kompisar säger något dumt eller något som inte är rätt till polisen så kommer jag vara på polisens sida just då.

Hur hittade du Unive? En kompis föreslog servern.

Senast ändrad:
Hej jag kör på epic games Jag heter DaniÄlskarPepsi i epicgames. Jag heter Daniel och mit discrord namn är DaniDorito#6646. Jag föddes 21 Februari 2007. Jag är en person som gillar sport, en av mina favorit sporter är Fotboll. Jag är bra lag spelare och bra capten. Jag gillar äventhyr och spännande saker. Jag vill bli medlem för att jag vill se hur det kommer att bli när man blir äldre och söker jobb. Jag kan hjälpa personer i servern och jag kan skydda servern. Jag hittade Unive av min kompis.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka