Torsken5417
Medlem
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 0
Vilken chefs-position ansöker du till?
Galaxy Nightclub , Chef
Vad heter du i verkligheten? Daniel
Vad är ditt användarnamn på discord? Torsken_0
Ange ditt födelsedatum: 11 September 2009
När fick du medlemskap på Unive? 2022
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef aldrig varit chef innan men har varit ganska högt uppsat i några yrken
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att styra upp, så det blir en fin och trevlig platts dit folk vill komma. och jag ska ha öppet mycket och ha bra folk som jobbar. jag kommer se till så alla trivs och tycker om stället
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja jag kommer lägga mycket tid på chef jobbet ung 70% av tiden jag är inne på unive
Har du läst våra grundregler? Ja
Vad heter du i verkligheten? Daniel
Vad är ditt användarnamn på discord? Torsken_0
Ange ditt födelsedatum: 11 September 2009
När fick du medlemskap på Unive? 2022
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef aldrig varit chef innan men har varit ganska högt uppsat i några yrken
Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? att styra upp, så det blir en fin och trevlig platts dit folk vill komma. och jag ska ha öppet mycket och ha bra folk som jobbar. jag kommer se till så alla trivs och tycker om stället
Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? ja jag kommer lägga mycket tid på chef jobbet ung 70% av tiden jag är inne på unive
Har du läst våra grundregler? Ja