Nekad Torsken#0002 | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torsken#0002

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? torsken12

Vad är ditt födelsedatum? 28 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Albin Johansson, 28 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Hjälpsam, Fordonsintresserad, omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Albin har följt Farsan fordonsintresserad spår hans pappa ägde en verkstad som gick i konkurs innan han dog och Albins dröm är att öppna upp hans fars gamla verkstad genom att samla in pengar genom kriminella försäljningar. Hans andra dröm är att få rik pension där han kan resa då och då och han behöver inte oroa sig efter pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med väl tänkta scenarion som blir roliga till båda parterna. Jag kommer bidra men en strikt och väl planerade scenarion

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du aktivt spelar för att båda parterna i ett scenario. Att båda parterna ska ha kul och man ska inte komma vinande ur alla scenarion. T.ex om jag blir rånad och springer där ifrån eller försöker slå ner han för att jag ska komma vinande hur scenariot.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja när jag var yngre så förstog jag inte rpn som jag gör nu, Jag lärde mig att inte göra om samma misstag

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, RDM, VDM, POWERGAMING, FEAR RP, SUNTFÖRNUFT, kan förklara dom I en muntliga intervjun

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning: ej tagit i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka