Nekad Torsken#0002 | Medlem ansökning [chickendinner2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Torsken#0002

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? torsken12

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mohammed Svensson och han är 20 år gammal o kommer från en liten by utanför Somalia. I den byn finns det ingen elektronik, inga bilar och knappast något vatten. Han är uppväxt med sin lillebror som heter Ahmed Svensson. Ahmed svensson Har alltid haft det svårt då han blivit mobbad av de andra barnen i byn. Familjen Svensson har knappast några pengar utan de äger en åker där de jobbar om dagarna. Dagarna går och Ahmed och Mohammed jobbar, deras föräldrar börjar bli äldre nu och har då svårare att jobba i den hårda arbetsmiljön. De går sämre och sämre för bröderna då det inte riktigt har fått lära sig till 100% hur man arbetar som bäst.
De tjänar näst in till inga pengar om dagen och Mohammed börjar få det svårt då han inte kan få mat till familjen.
Men då var det en dag då Mohammed vaknade upp sur, arg eller han visste inte riktigt vad han var, Han sprang iväg en liten bit från byn till ett ställe som kallades Kalles hörna där han hade hört att det brukande befinna sig en del kriminella människor. Han ser en grupp människor och går fram för att börja prata med dem då han ser att det var han gamla barndoms vän Osman Amiral. Osman Amiral hade flyttat från byn när Mohammed var i 14 års åldern. Det var nog det svåraste som hade hänt Mohammed. Dem började prata och Mohammed frågade snabbt om dem kunde hjälpa honom att tjäna lite pengar, De svarade då såklart ja men så sa dem också att Mohammed måste veta vad han tar för val och om han är riktigt säker på att det är denna vägen han vill gå. Mohammed svarar snabbt Ja såklart. Osman Amiral och det andra grabbarna gick iväg och bad Mohammed att följa efter.
Det går ner i en liten källare som ligger bakom den pytte lilla butiken och där berättar de för han att det hade planerat att råna en liten matbutik i storstaden. Mohammed svarar såklart att han e på.
Dagen är kommer Mohammed vaknar upp av att han hör sina Osman utanför hans rum, Han går ut och där står Osman och de andra grabbarna redo med gamla moppeder. De ber Mohammed att hoppa på snabbt och det gör
han. De börjar närma sig och då ger Osman en rånar luva och en kniv till Mohammed. Han tar imot de och då stannar de moppederna och springer in i butiken. Mohammed går fram till kassörskan med kniven men då slår kassörskan till han i huvudet och allt blir svart för Mohammed han kan endas sen höra tre skott som avlossas. Mohammed vaknar upp av de starka syrenerna, Han känner hur hans händer dras bakom ryggen och han får på sig ett par handklovar.
5 år senare och Mohammed kommer ut ur fängelset. Det är då han får de sorliga nyheterna att hans mamma och pappa tyvärr hade avlidit.
Mohammed blev hjärt krossad och valde att detta livet ej var för han. Mohammed packade ihop de grejerna han har och drog till flygplatsen för att ta det första planet till staden Unive. Det var en stad som Mohammed hade hört en massa bra saker om.
Nu är det dags att stiga på planet då han ser Osman som ser ut att också stiga på planet, Han blir chokad men även lite glad. Han frågar snabbt vart han ska och varför han ska dra. Osman svarar snabbt och kort att detta livet ej var för han och han ville starta ett nytt liv, Mohammed nickade och sa att han också ville det. De steg sedan på planet tillsammans och där var det deras nya liv började.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med bra rp och kommer att hjälpa till i dom whitlistade jobben med att vara aktiv o sprida glädje bland spelarna på servern. Jag vill att både jag och dom andra som spelar på servern ska ha de roligt när dom spelar o inte känna att dom inte är välkommen till unive för dom får ett otrevligt bemötande bland folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? De är att man ska spela för kul o inte spela för makt o pengar båda parter ska ha kul o inte bara mig själv.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja suntförnuft att man ska tänka logist man ska tänka efter när man gör något tex IRL kör man inte 200KMH Förbi torget o då ska jag tänka vad man ska ha gjort IRL.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de skulle jag ha sagt jag har över 3000 timmar på fivem o seplat i runt 3 år nu och vill gärna fortsätta flera år till

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka