T.o.r.r.e
Medlem
- Meddelanden
- 110
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023606887/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor
Vad är ditt discord namn? Torsken#2005
Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2004
Berätta om din karaktär. min karaktär kommer vara från Sverige och var 22 år han har haft en bra uppväxt med två föräldra dem har haft bra med pengar och haft det bra min karaktär kommer heta Dragan svensson och som sagt var 22 år och jobbat på ett ICA i Stockholm men mamman dog och då började det spåra Dragan började ta droger och han började få skulder hos folk för han lånade pengar och fick knark skulder för han kritade knark. och fick ett stor problem med ekonomin tappade kontakten med familjen och fick det allmänt dåligt och började göra jobb åt folk för skulderna höjdes kraftigt och fick problem med polisen och blev intagen med en ak på sig och fick en kraftig böter och fick ett långt straff och mådde allmänt dåligt och fick tanken att ta sitt liv men han klarade inte att göra det i fängelset. sedan blev han utsläppt och då stod det redan en bil där utanför och väntade på honom och då skulle dem göra ett stort rån på en bank och det gick bra och dem klarade rånet och han blev av med alla skulder och fick en bättre framtid och fick bra kontakt med min familj igen och vi började träffas igen. sedan började jag jobba på postnord för hans betyg var inte alls bra och körde det ett tre år sedan tyckte han att han tjäna för lite på det och då tänkte han tillbaka på bankrånet han gjorde och hur mycket han tjäna på det och då vill han börja med sånt igen och då ville han bli med i ett mc gäng och han hamna i ett mc gäng och det gick bra för han och gänget och dem började tjäna riktigt bra med pengar och hans familj visste det och dem började tycka det var okej att han börja med det. och sedan fick dem problem med ett annat stort gäng och då så blev det ett stort krig och dem började dödad varandra och han pappa blev kidnappad av det gänget och press ut Dragan på pengar och då så betalade han den summan och det andra gänget dödade hans pappa och då blev Dragan ledsen och arg för han tyckte det var hans fel att hans pappa dog och då så fick han ett problem med knark igen och fick det som ett beroende för det dämpade ångesten och sorgen med det. och det blev att han rensa alla gäng och fick blev allmänt arg på allt och alla och började döden efter en dem som gjorde det där mot hans pappa och han lyckades att få ut halv gänget men sedan så blev han han nästan lite rädd för det var så många och då behövde han gömma sig från alla gäng och det blev en jobbig tid för han och då gick han till polisen och bad om vittnesskydd och behövde flytta och byta identitet så ingen visste vem han var och fick börja om sitt liv.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag har väldigt hög standard på mitt RP och till skillnad från andra som säger det så har jag faktiskt det och om mina kompisar inte når upp till dem slutar jag rpa med dem som ett exempel och tror det är en möjlighet för mig att utveckla mitt rp ännu mer om jag kommer in på Altrive Roleplay. Jag kommer även bidra med jävligt go social och annan slags RP.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför det öppnar bättre och fler möjligheter för både utveckla men också utföra mitt rp. Man har även mer möjligheter när man är whitelist. t.e.x att man behöver vara wl för att få ett jobb
Hur hittade du Unive? det var min första server inom rp
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell och ha det allmänt kul på serven och ha rolig rp med alla och bara ha det gött men har inte helt bestämt mig med vad jag ska rp men jag kommer rp med två irl kompisar och ha det allmänt kul och gött men att tjäna pengar men det kanske låter som powergaming men jag tänker så här men om inte vill ha pengar kommer man inte kunna göra så mycket.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor
Vad är ditt discord namn? Torsken#2005
Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2004
Berätta om din karaktär. min karaktär kommer vara från Sverige och var 22 år han har haft en bra uppväxt med två föräldra dem har haft bra med pengar och haft det bra min karaktär kommer heta Dragan svensson och som sagt var 22 år och jobbat på ett ICA i Stockholm men mamman dog och då började det spåra Dragan började ta droger och han började få skulder hos folk för han lånade pengar och fick knark skulder för han kritade knark. och fick ett stor problem med ekonomin tappade kontakten med familjen och fick det allmänt dåligt och började göra jobb åt folk för skulderna höjdes kraftigt och fick problem med polisen och blev intagen med en ak på sig och fick en kraftig böter och fick ett långt straff och mådde allmänt dåligt och fick tanken att ta sitt liv men han klarade inte att göra det i fängelset. sedan blev han utsläppt och då stod det redan en bil där utanför och väntade på honom och då skulle dem göra ett stort rån på en bank och det gick bra och dem klarade rånet och han blev av med alla skulder och fick en bättre framtid och fick bra kontakt med min familj igen och vi började träffas igen. sedan började jag jobba på postnord för hans betyg var inte alls bra och körde det ett tre år sedan tyckte han att han tjäna för lite på det och då tänkte han tillbaka på bankrånet han gjorde och hur mycket han tjäna på det och då vill han börja med sånt igen och då ville han bli med i ett mc gäng och han hamna i ett mc gäng och det gick bra för han och gänget och dem började tjäna riktigt bra med pengar och hans familj visste det och dem började tycka det var okej att han börja med det. och sedan fick dem problem med ett annat stort gäng och då så blev det ett stort krig och dem började dödad varandra och han pappa blev kidnappad av det gänget och press ut Dragan på pengar och då så betalade han den summan och det andra gänget dödade hans pappa och då blev Dragan ledsen och arg för han tyckte det var hans fel att hans pappa dog och då så fick han ett problem med knark igen och fick det som ett beroende för det dämpade ångesten och sorgen med det. och det blev att han rensa alla gäng och fick blev allmänt arg på allt och alla och började döden efter en dem som gjorde det där mot hans pappa och han lyckades att få ut halv gänget men sedan så blev han han nästan lite rädd för det var så många och då behövde han gömma sig från alla gäng och det blev en jobbig tid för han och då gick han till polisen och bad om vittnesskydd och behövde flytta och byta identitet så ingen visste vem han var och fick börja om sitt liv.
Varför ska just du bli whitelistad? För jag har väldigt hög standard på mitt RP och till skillnad från andra som säger det så har jag faktiskt det och om mina kompisar inte når upp till dem slutar jag rpa med dem som ett exempel och tror det är en möjlighet för mig att utveckla mitt rp ännu mer om jag kommer in på Altrive Roleplay. Jag kommer även bidra med jävligt go social och annan slags RP.
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Därför det öppnar bättre och fler möjligheter för både utveckla men också utföra mitt rp. Man har även mer möjligheter när man är whitelist. t.e.x att man behöver vara wl för att få ett jobb
Hur hittade du Unive? det var min första server inom rp
Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli kriminell och ha det allmänt kul på serven och ha rolig rp med alla och bara ha det gött men har inte helt bestämt mig med vad jag ska rp men jag kommer rp med två irl kompisar och ha det allmänt kul och gött men att tjäna pengar men det kanske låter som powergaming men jag tänker så här men om inte vill ha pengar kommer man inte kunna göra så mycket.
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej