Nekad Torre | Whitelist ansökning [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

T.o.r.r.e

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023606887/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tor

Vad är ditt discord namn? Torsken#2005

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tor Berggren, Tor är 20 år och kommer från Stockholm han bodde med sin mamma och pappa han hade en okej uppväxts men det var mycket knark för hans föräldrar tog det och han hade prövat det några gånger. och därför hade dem dåligt med pengar och dem fick skulder av andra gäng för dem lånade pegar av folk och kritade knark och det gick inte alls bra och eftersom dem hade skulder ville Tor hjälpa till så han gjorde jobb åt folk för att tjäna pengar och det gick bra till en början men han vart bara mer insatt i kriminella sällskap och börja göra tyngre saker men det gjorde så han tjäna mer pengar men det kanske inte är värt ifall polisen kommer på han. han vart bara närmare och närmare på att bli tagen av polisen och det var ju inte ett gått tecken.

Varför ska just du bli whitelistad? för den här serven är bra och frågar du mig har jag en väldigt hög rp nivå och vill börja rp igen det var ett tag sedan jag gjorde och har cirka 600 timmar på fiveM och det känns som man kan göra mer saker som wl och det verkar bara vara bra snack och go rp. och kanske skulle vilja söka till et jobb och då måste man var wl

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för den är bra den har också sköna scripts och den är väldigt välgjord och jag kanske skulle vilja söka till ett jobb och då måste man var wl.

Hur hittade du Unive? min kompis vissa den och sa att den var bra så då prövade jag och den var riktigt bra.

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha det kul med alla bjuda på bra scenarion och bara ha det allmänt kul och utveckla mitt rp ännu bättre och njuta av allt bara och kanske söka till et wl jobb och bara rulla runt och njuta av rp.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej
 
Tillbaka
Top