Nekad Torre | Medlem ansökning [DIN0]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.o.r.r.e

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199023606887/

Vad är ditt namn i verkligheten? Tor

Vad är ditt discord namn? Torsken#4203

Vad är ditt födelsedatum? 23 December 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Tor Berggren och är 19 år gammal. Han känner knappt några känslor alls förutom om någon i hans närhet går bort. Han har inga föräldrar kvar och har haft ett tufft liv. och har en stor passion bilar. Han är en kriminell person sedan hans familj gick bort och det har varit svårt för han att få vänner. Tor är oftast en trevlig person så länge man inte höjer rösten eller går han på nerverna för då blir han lätt otroligt aggressiv. och säger man nåt om han eller hans familj blir han väldigt arg

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli det för jag har spelat på många servrar men på unive har dem bra och strikta regler snabba med allt och jag tycker hela serven är väldigt bra det finns mycket att göra och det är bra rp och det är inte personer som kör för makt och pengar och det har det nästan bara varit på dem andra servrarna jag kört på,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag tycker att det är roligt att rollspela med andra online personer. Och det roliga med Unive är att det är så pass många personer som kör så att man aldrig känner sig ensam. plus att det är personer dygnet runt och det är det som gör rp roligt

Hur hittade du Unive? jag har kört på unive förut men mina kompisar sluta köra och börja på en annan server och då ville jag börja där med

Vad har du för mål med ditt rollspel? att jag vill skaffa ett jobb eller komma in i ett gäng och bara ha rolig och bra rp och ha det roligt och rp så mycket jag kan

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bidra med ett bra rp samt få en bra gemenskap i servern vilket är något jag glädjas av väldigt mycket. Men målet med karaktären är att sprida glädje runt kring sig samt få folk att skratta vilket är meningen med denna karaktären. Det är viktigt att ha roligt och få massa skratt och ha det roligt tillsammans med alla andra spelare.
Utveckla mina RP kunskaper ännu mera!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara här men ska kanske börja på altrive sedan
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top