T.o.r.r.e
Medlem
- Meddelanden
- 110
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor
Vad heter du på discord? torre#3974
Ange ditt födelsedatum 23 December 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. ungefär från två på dagen till 12 på kvällen på vardagar och helger är det väll 12 till 5 på morgonen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär mer än 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10+ men dem är från multistaden
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att kicka och banna folk som inte kan bete sig och om man gör det så kommer staffsen att få mindre jobb att kicka lallare och ha tid med andra saker sedan dva bilar också och det genererar till mindre lagg på serven och det är ju väldigt skönt och att göra så att serven blir bättre för alla.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit servervakt på serven innan och tyckte det var en rolig uppgift och det är kul att hjälper serven att bli bättre och med det menar jag att man kan dva bilar och annat för att göra så det laggar mindre för folk. Sedan har märkt att det ändå är folk som lallar och förstör för folk och då kan man kicka eller svbanna dem för det och det blir bara roligar att rp för alla då. Sedan tycker jag att man tog en stor roll att vara det för man kan verkligen göra en stor skillnad på serven.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att kicka och svbanna folk för att t.e.x vinna på det och det är såklart fel och sedan är det också att revive sig själv bara för att få hp eller något liknande och det är fel sedan kan man också sitta med toggleid för att se vart folk är igenom väggar för att se vart folk är och det är bara tråkigt att sånt förekommer.
Vad heter du på discord? torre#3974
Ange ditt födelsedatum 23 December 2005
Beskriv din dagliga aktivitet. ungefär från två på dagen till 12 på kvällen på vardagar och helger är det väll 12 till 5 på morgonen.
Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär mer än 1 år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 10+ men dem är från multistaden
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. att kicka och banna folk som inte kan bete sig och om man gör det så kommer staffsen att få mindre jobb att kicka lallare och ha tid med andra saker sedan dva bilar också och det genererar till mindre lagg på serven och det är ju väldigt skönt och att göra så att serven blir bättre för alla.
Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit servervakt på serven innan och tyckte det var en rolig uppgift och det är kul att hjälper serven att bli bättre och med det menar jag att man kan dva bilar och annat för att göra så det laggar mindre för folk. Sedan har märkt att det ändå är folk som lallar och förstör för folk och då kan man kicka eller svbanna dem för det och det blir bara roligar att rp för alla då. Sedan tycker jag att man tog en stor roll att vara det för man kan verkligen göra en stor skillnad på serven.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. att kicka och svbanna folk för att t.e.x vinna på det och det är såklart fel och sedan är det också att revive sig själv bara för att få hp eller något liknande och det är fel sedan kan man också sitta med toggleid för att se vart folk är igenom väggar för att se vart folk är och det är bara tråkigt att sånt förekommer.