Nekad Torre | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.o.r.r.e

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023606887/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: torthyrberg

Vad är din discord tagg? Torsken#2221

Vem var det som bannade dig? valle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? combat logg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag ska var helt ärlig jag stod vid ett knarkställe och då kom det ett annat gäng och sa upp med händerna och sen döda oss och då stängde jag av spelet för jag orkade inte för hade blivit rånad två gånger tidigare vet att det blev fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och mina kompisar skulle fixa pengar på ett knarkställe sen kom det ett gäng och rånad oss och då stängde jag av

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte och jag står för att jag gjorde fel och ibland är det jobbigt och ta men det var absolut ingen felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort jäkligt mycket troll och RDM osv förut för jag tyckte det var kull at förstöra RP men nuförtiden har jag insett att seriös RP är så mycket roligare i längden men det är synd för jag vill verkligen köra seriös RP igen men mina tidigare bans är RDM, VDM, FRP och 2 felaktiga bans men den här bannen var clogg och det är väldigt grovt regelbrott

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde eller snarare skulle inte leavat för varför ens göra det det är RP och det är inte hela världen att förlora sitt inventory en gång jag skulle ha gjort allt annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja var en mognare och bättre RP person, och spela med mer sunt förnuft och aldrig göra nått overkligt igen

Har du läst våra regler? Ja
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top