Nekad Torre | Ban överklagan [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

T.o.r.r.e

Medlem
Meddelanden
110
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023606887/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Torthyrberg

Vad är din discord tagg? Torsken#2221

Vem var det som bannade dig? Valle

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatloggning

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag ska vara helt ärlig jag var en idiot och leavade för jag ville inte att dem skulle ta min loot så jag quita servern allstå clogga det var idiotiskt av mig att men jag gjorde verkligen fel och jag står för mitt misstag

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid ett av drogställena så kom ett mc gäng och skulle ta över stället och jag blev skjuten rakt i huvudet och så quitade jag för jag inte ville bli lootad som är korkat för det är kass RP

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej absolut inte och jag står för att jag gjorde fel och ibland är det jobbigt och ta men det var absolut ingen felaktig ban

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har gjort jäkligt mycket troll och RDM osv förut för jag tyckte det var kull at förstöra RP men nuförtiden har jag insett att seriös RP är så mycket roligare i längden men det är synd för jag vill verkligen köra seriös RP igen men mina tidigare bans är RDM, VDM, FRP och 2 felaktiga bans men den här bannen var clogg och det är väldigt grovt regelbrottd

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde eller snarare skulle inte leavat för varför ens göra det det är RP och det är inte hela världen att förlora sitt inventory en gång jag skulle ha gjort allt annorlunda

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja var en mognare och bättre RP person, och spela med mer sunt förnuft och aldrig göra nått overkligt igen

Har du läst våra regler? Ja
 
får jag bara fråga, när du lämnar för att behålla vapen osv? Spelar du bara för makt o pengar?
 
Nej men då tänkte jag att ville ha kvar sakerna för att jag inte ville skaffa nya men det är ju inte rätt tänk
 
jag vet att det kallas powergaming när man gör det men jag gör det inte men jag tänkte bara över huvudtaget fel
 
Men om du combat loggar varför ska du ha unban?
 
men jag gjorde det då jag gjorde ju inte det när jag var på bästa humöret så jag tänkte fel
 
men jag gjorde det då jag gjorde ju inte det när jag var på bästa humöret så jag tänkte fel
aa men om du hamnar på samma humör igen, kommer du göra samma sak?
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top