Nekad torra torra | Whitelist ansökning [cr0zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torra torra

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198269121731

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Torra#3902

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär är skön rolig och trevlig men kan också bli väldigt aggressiv om folk beter sig illa mot honom. Min karaktär har väldigt stort bil intresse och hans drömjobb är att jobba på vianor, han vill också hjälpa till i staden. Min karaktärs ålder är 31 år. Min karaktär kommer ifrån en liten stad med lite invånare.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag borde bli whitelistad eftersom jag kommer bidra med god energi bra rp och mycket skratt till servern. jag kommer att hjälpa folk i staden och förhoppningsvis få ett jobb på vianor och bidra med bra arbete och en bra och trevlig ton mot alla.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom jag kommer att spela mycket på servern och kommer bidra med mycket och tycker det är kul också. Och har spelat ett tag på den här servern och känner att det är väldigt kul och jag kommer ta ansvar och vara trevlig mot alla som är trevliga mot mig.

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som berättade om denna server för mig efter jag kört på swedish knight.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt största mål med mitt rollspel är att ha kul och bidra med bra energi. Jag kommer också vilja skaffa många kompisar och ha ett bra jobb.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Swedish knights.

Nekad då du spelar på andra serverar och utveckla!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka