Nekad torra torra | Medlem ansökning [himmel2k]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torra torra

Icke Medlem
Meddelanden
26
Reaction score
4
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198269121731

Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Torra#3902

Vad är ditt födelsedatum? 1 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär har haft en tuff bakgrund med mycket svårt hemma i familjen då hans pappa lämnade familjen när han redan var ung. Han är 31 år gammal. Han är en väldigt schysst person men eftersom det han gått igenom som ung så har han lätt för sig att bli aggressiv och arg eftersom han har så mycket känslor sedan han var ung. hans intressen är bilar och kriminalitet ett perfekt jobb för min karaktär hade varit falck eller kanske blivit kriminell hade varit kul också!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag borde bli whitelistad eftersom jag kommer bidra med god energi bra rp och mycket skratt till servern. jag kommer att hjälpa folk i staden och förhoppningsvis få ett jobb på vianor och bidra med bra arbete och en bra och trevlig ton mot alla. Känner också att jag lägger ner väldigt mycket tid på denna server så jag vill gärna bli whitelistad.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Eftersom jag kommer att spela mycket på servern och kommer bidra med mycket och tycker det är kul också. Och har spelat ett tag på den här servern och känner att det är väldigt kul och jag kommer ta ansvar och vara trevlig mot alla som är trevliga mot mig. Kommer också bidra med mycket jobb och hjälpa dem flesta.

Hur hittade du Unive? Det var en kompis som berättade om denna server för mig efter jag kört på swedish knight.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Ha riktigt kul, och kanske skaffa nya polare. Men också bidra med mycket hjälp och jobba hårt med det jobb jag kommer att ha.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Som sagt att ha roligt och träffa nya vänner kanske och bara tillföra mycket rolig och bra rp på en mycket bra nivå!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar inte på någon annan, jag har spelat väldigt länge på denna server men nu på sistone har det inte hunnit blivit så mycket men det ska jag ändra på :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka