Torpeden 2.0 | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torpeden 2.0

Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Noah

Ditt discordnamn: Noah Torpen

Ange ditt födelsedatum 15 Maj 2011

Varför ska just du bli staff? jag vill blir straff för att jag har kört på denna servern rätt länge alltså enda sedan 2022 med pauser. Och en av mina drömmar på denna servern är faktiskt att blir staff och det skulle vara en riktigt rolig grej att uppnå. Då kanske ni tänker att en 14 åring inte är mogen nog att vara en staff men jag kan lova att jag e mogen för min ålder och jag har varit servervakt på denna server och de var länge sedan alltså 2022/2023 något sånt och på den tiden då hade servervakter mer ansvar alltså de kunde ge ress osv så jag har lite i grunderna till att bli en staff. Framförallt så kan jag de flesta commandons till att vara staff. Jag e också riktigt aktiv om det inte skulle vara så att jag e iväg eller är utomlands. Jag vill framför allt bli staff för en rolig sak e att sitta o ta support ärenden med sina polare osv för jag har några jag känner/roar med som e staffar så det skulle vara en riktigt rolig sak.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att unive e dunder men det är klart att det fortfarande finns folk som e lallare och folk som inte kan bete sig och dom ska ju inte bara fortsätta att hålla på så och såklart få ett straff så de lär sig. En annan sak e att många staffs kan vara väldigt upptagna och då är det ju så att det blir tajt i support och då är det ju en sak man tar hand om.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? som jag sa innan så har jag ju några jag känner som e staffs och då kan man ju till exempel sitta och ta support ärenden med varandra eller specca scenarion med varandra och då kan det ju bli att många gör fel i vissa scenarion och då bannar man ju dom som gör fel alltså till exempel någon fear rpar eller någon gör powergaming osv så då bannar man ju dom när scenariot är över beroende på hur grovt det är. Alltså om det är för grovt så som att någon tar fram vapen och börjar skjuta även fast någon står och riktar mot dom, då åker dom ju på ban direkt. men vi säger att några har gjort ett rån och det krockar och inte rpar på skador då bannar jag dom efter scenariot.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Jag tycker att det är viktigt att agera proffesionellt då man vill ju vara en förebild. Vi säger det är någon som ska testa på unive då vill vi ju prestera så bra vi kan och inte lalla eller få bort spelaren från servern om hen inte gjort något fel. En sak man alltid ska tänkta på oxå är att man ska vara schysst i typ support eller något när man gör staff arbete så man inte trycker ner servern utan man vill få så gott rykte som möjligt.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jo jag är väldigt aktiv på servern och då tänker jag att jag delar upp rpandet och staff arbetet för jag själv skulle tro att det är roligare att vara staff och då skulle nog fokusera mer på staff arbete men också att jag får in rpandet också. Men det kan ju bli lite förhinder då och då om man är iväg eller utomlands eller har någon fotbollsmatch. Har ca två fotbollsmatcher i veckan då jag spelar med både p11or och 09/08or men en match tar ju inte speciellt lång tid så hinner ju med staffarbeten då också såklart men det blir ju också att man e ute med kompisar då och då men Aa. Jag e framförallt väldigt aktiv.

Hur länge har du spelat på Unive? jag har ju spelat på unive sen 2022 men då har det ju varit pauser som när jag blev bannad från unive dc då min dc varit hackad och då var jag borta ett tag men nu är jag tillbaka på unive för ett tag sedan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej inte som staff men var servervakt ca 2023 så då har man fått känna av lite från det även fast det är ett stort hopp.

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nae inte riktigt men skulle tycka att support är en bra start.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka