Nekad Torpa... | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torpa...

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199471543160/

Ditt Hex-ID: 11000015a144378 (Hex)

Vad är din discord tagg? toprraaaa

Vem var det som bannade dig? pagge_1

Bild på banmeddelande: Unive Ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja dem banna mig för En stor regel som kallas Sunt Förnuft och Skjuter nära Polis Stationen, Men jag ber så hemskt mycket om ursäkt men dem ledde oss dit och jag fattar inte ens varför jag inte drog och jag skulle aldrig lootat dem eller nått ska sluta tänka på vapen och börja tänka på rp och börja bete mig jag har lärt mig efter denna ban, Jag fattar inte ens varför jag gjorde det.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare va i Grove och skulle åka runt sen kom de en bil och stoppa oss, Sen fråga dem om de va okej om dem tog över ett område i Grove men jag brydde mig inte så mycket efter som jag ej är med i Nått gäng eller pvg att gå med i Two shots så vi sa aa, Sen efter så åker vi dit och kollar då kommer dem och då hoppa min polare ut och riktar och dem drar där ifrån och han skjuter varnings skott och dem bara åker, Så vi åker efter och dem bara kör sen efter så stanna dem upp och börja smattra sen så hoppar vi ut och kollar och skulle lägga några skott sen drar vi och sen drar dem men när vi närmar oss polis Stationen så hoppar dem ut och skjuter sönder däcket och vi fatta nada så vi hoppa ut jag blev skjuten i benet och dem bara håller koll på S1no och S1no vart ner skjuten i benet sen så E copa han som va dumt av han sen så kom jag upp och sköt ena i benet sen andra sen tänkte jag ska jag ta hans grejer eller inte så jag tar hans Five-Seven och sen drar jag där ifrån.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej Absolut inte men jag gjorde ett stort fel och jag ångra mig så mycket jag skulle aldrig gjort det och nu har jag lärt mig efter denna ban och kommer aldrig hända liknade igen LOVAR!!!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. C logg jag va i ett skott scenario och sen dog jag och la storymode, Problem spelare jag va i en skott lossning och en bil kör över mig 1000gånger och jag e copar sen blev jag bannad, Power Gaming jag va i support sen sköts de vid min allians och sen så åkte jag dit och döda en och sen så åkte jag upp på berget och sen PG, Sen denna ban då, Alla dessa bans hände på OG kontot som vart inaktiverat

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inter lootat, Inte åkt efter och skiti i dem, Eller så skjuter jag bara ned dem och drar för vapen är inte viktigaste

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja mycket!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka