Nekad Toro 521 | Chef-jobb ansökan [Sc-Styling] [Lilleman]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toro 521

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
6
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Sc-Styling

Vad heter du IRL? Ago

Vad heter du på discord? toro521

Hur gammal är du? 13.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive längre än ett halv år och jag firar snart 1 år på denna fantastiska server.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer hålla stället aktiv, det är den viktigaste punkten enligt mig. Jag kommer utveckla jobb RPn inom Sc styling. Det vill säga att man inte bara sätter på typ en färg på bilen och istället gör rp inom det. Till exempel: "Hämtar blå färg.", "Applicerar blå färg", och så vidare. Jag kommer även se till så att jag har många anställda så att det alltid finns personal som kan hjälpa folket att fixa sina bilar. På helger kommer jag hålla stället aktivt för att det är då alla RPar. Jag kanske kommer ändra priserna och kanske om vi får ta in några företags bilar då jag har kunskap inom att göra bilar. Jag kommer hålla koll så att korruption inte kommer ske. Skulle någon nu vara dum nog att göra det så kommer jag direkt kontakta staffsen. Korruption är inget som jag gillar och det tror jag inte heller att någon annan gör.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? jag har tidigare varit SC-Styling Biträdande Chef i mars, Jag har koll på hur alla system funkar och även hur man ska rpa. Jag jobbade på SC i 1 och en halv månad då. Jag Rpade aktiv varje dag.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta det bara går. På skoldagar kommer jag alltid hem 16:00, och där efter så RPar jag oftast direkt. På helger så Rpar jag mer än vanligt, Ungefär 7-10 Timmar per dag. På lov brukar jag inte ha så mycket för mig.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Japp!

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp.

Har du läst våra Regler? Ja, till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka