Inaktuell Toro 521 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Toro 521

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ago

Vad heter du på discord? toro521

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo det som fick mig att vilja bli MA är att jag är glad och trevlig. Jag är kompetent och jag kan ta kritik. Jag har kunskap inom MA pga att jag varit MA tidigare. Jag kommer ta mycket intervjuer och vara väldigt aktiv på både forumet och ta intervjuer med alla i väntrum. Jag vet hur intervjuerna går till och hur jag ska arbeta samt bete mig.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är kompetent och jag kan ta kritik. jag vet hur allt inom MA funkar och hur det går till. Jag kommer vara väldigt aktiv under dagarna och på kvällarna men kommer dock ganska mycket på kvällarna.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska ju bemöta alla människor som man själv vill bli bemöt. Go och glad kexchoklad.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem innebär ju att du har mer förmåner än en icke medlem och om du är medlem ska du ju självklart ha koll på reglerna samt följa dom.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att om man är medlem ska man kunna samt följa reglerna samt ha en bra rp nivå och en utvecklad karaktär och alltså inte rpa sig själv irl.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag kommer ta denna uppgift 100% seriöst. Ska ta så mycket intervjuer och vara aktiv på forumet. Vara trevlig i muntliga intervjuer och ta min tid i intervjuerna och alltså inte stressa igenom det för att sedan bara ta nästa.

Hur ser din aktivitetet ut? På Lov Måndag 10:00 - 00:00 Tisdag 10:00 - 00:00 Onsdag 10:00 - 00:00 Torsdag 10:00 - 00:00 Fredag 10:00 - 01:00 Lördag 10:00 - 00:00 Söndag 10:00 - 00:00 På vanliga dagar Måndag 15:30 - 22:00 Tisdag 15:45 - 22:00 Onsdag 15:50 - 22:00 Torsdag 15:50 - 22:00 Fredag 15:50 - 00:00 Lördag 10:00 - 00:00 Söndag 10:00 - 22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Som jag skrivit tidigare har jag varit MA tidigare och därför vet jag hur det går till. Mvh Toro

Tillbaka