Inaktuell Toro 521 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toro 521

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ago

Vad heter du på discord? Toro 521#1257

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att vilja bli M-A är att jag vill ha möjligheten här på Unive att ta in nytt folk på servern. Kunna hjälpa andra som spelar på servern. Jag vill ta intervjuer då jag är väldigt social av mig och även lära känna nytt folk.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag skulle säga att jag har mycket erfarenhet inom M-A då jag har varit det tidigare för någon månad sedan. Jag kan kommandon vet hur intervjuer och praktiska delen går till pga att jag har varit M-A. Jag tog en paus efter att jag blev demotad och nu känner jag att jag är redo igen.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor som man själv vill bli bemöt. Till exempel så kanske jag inte ska säga en taskig kommentar till någon men inte kunna ta det om någon skulle ge mig den kommentaren. Man ska tänka på det sättet att man är snäll mot alla man bemöter.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem innebär att man har ett ansvar. Ett ansvar där man ska följa reglerna och ha respekt för dom. Ha en bra RP nivå och vara trevlig mot alla. Kunna skapa roliga scenarion oavsett hur/när/var.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? man ska följa alla grundregler samt andra regler. Ha en bra ton och vara trevlig. Hålla en bra RP nivå och kunna vara snälla mot alla andra medlemmar och icke-medlemmar på Unive.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag kommer ta denna uppgift 100% seriöst. Jag kommer ta mitt ansvar och vara så aktiv som möjligt. banna folk som gör regelbrott och ta åtgärder på reglerbrytare så dom lär sig en läxa och inte gör det igen. Vara trevlig och snäll mot alla man tar intervjuer med samt hålla en bra ton och kunna ta kritik.

Hur ser din aktivitetet ut? På Lov Måndag 10:00 - 00:00 Tisdag 10:00 - 00:00 Onsdag 10:00 - 00:00 Torsdag 10:00 - 00:00 Fredag 10:00 - 01:00 Lördag 10:00 - 00:00 Söndag 10:00 - 00:00 På vanliga dagar Måndag 13:30 - 22:00 Tisdag 15:00 - 22:00 Onsdag 15:20 - 22:00 Torsdag 14:50 - 22:00 Fredag 13:20 - 00:00 Lördag 10:00 - 00:00 Söndag 10:00 - 22:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag har varit M-A innan och är erfaren inom M-A arbetet. Mvh Toro 521

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka