Accepterad Toro 521 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toro 521

Icke Medlem
Meddelanden
360
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Ago

Vad heter du på discord? Toro 521#1257

Ange ditt födelsedatum 23 Mars 2010

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att vilja bli Medlemskap Ansvarig är att jag känner att jag vill hjälpa servern och ha en större uppgift på Unive. jag vill kunna hjälpa alla Medlemmar samt icke medlemmar här på Unive och se till att dom ser servern som en seriös och rolig RP server med mycket roliga scenarion med hög RP nivå så att scenariot blir roligt för alla och att båda parterna har en chans att vinna scenariot.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig för att jag kommer ta denna uppgift seriöst och vara väldigt aktiv och ta så många medlemskap intervjuer varje dag. Se till att medlemmarna på Unive följer reglerna och håller en bra RP nivå på servern.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta alla som man själv skulle vilja bli hälsad på. Man ska ha en bra ton och ett lugn för att hålla samtalet både professionelt och trevligt.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag tycker vissa medlemmar borde vara mer seriösa och bli lite bättre på att följa reglerna och hålla koll på iallafall grundreglerna.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Att vara medlem innebär att bör ha koll på reglerna samt följa dom. Ha en bra RP nivå samt vara trevlig mot alla staffs och andra medlemmar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag kommer ta denna uppgift 100% seriöst. Ta mitt ansvar i fall jag skulle klanta till det. Se till att regler följs samt dom som förtjänar ban ska få en ban så dom lär sig en läxa och tänker till nästa gång.

Hur ser din aktivitetet ut? På Lov Måndag 10:00 - 00:00 Tisdag 10:00 - 00:00 Onsdag 10:00 - 00:00 Torsdag 10:00 - 00:00 Fredag 10:00 - 01:00 Lördag 10:00 - 00:00 Söndag 10:00 - 00:00 På vanliga dagar Måndag 13:30 - 22:00 Tisdag 15:00 - 22:00 Onsdag 15:20 - 22:00 Torsdag 14:50 - 22:00 Fredag 13:20 - 00:00 Lördag 10:00 - 00:00 Söndag 10:00 - 22:00 (OBS Tiderna kan komma att ändras under vissa dagar jag kan vara lite inaktiv)

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag kommer ta denna uppgift 100% seriöst och vara så aktiv som möjligt.

+rep riktigt redig pöjk vet vad han håller på med

Välkommen till MA-teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka