Accepterad Tornkvist1 | Medlem ansökning [Chefn]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad är ditt discord namn? Tornkvist

Vad är ditt födelsedatum? 9 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Wille Mada. Han är en medelålders man på 28 år med kort, mörkt hår och gröna ögon. Han är en erfaren äventyrare som har rest runt i världen och upplevt många farliga situationer. Trots detta är han mycket lugn och samlad, och han har en förmåga att hantera stressiga situationer på ett effektivt sätt.

Wille är också mycket skicklig som polis, han har mycket erfarenheter. Han är lojal mot sina vänner och kämpar alltid för det han tror på. Han kan ibland vara lite reserverad och kanske inte så pratglad, men när han väl öppnar upp kan han visa sig vara en trevlig och rolig person att umgås med.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med min kreativitet och min förmåga att tänka utanför boxen. Jag är bra på att skapa spännande och realistiska situationer för mina karaktärer och jag tror att jag kan bidra med detta till RP på servern.

Jag har mycket erfarenhet av rollspel och har spelat på många olika servrar. Jag har en djup förståelse för hur RP fungerar och jag tror att jag kan hjälpa till att göra RP-upplevelsen på servern mer realistisk och engagerande.

Jag är en bra "lagspelare" och jag tycker om att samarbeta med andra för att uppnå gemensamma mål. Jag tror att jag kan hjälpa till att skapa en sammanhållen grupp av spelare på servern som kan arbeta tillsammans för att skapa en spännande och dynamisk RP-upplevelse.

Jag har en stark vilja att lära mig och förbättra mig själv som rollspelare. Jag är öppen för feedback och konstruktiv kritik och jag är alltid villig att arbeta hårt för att förbättra mina RP-färdigheter och bidra till servern på bästa sätt.
Jag har en positiv och vänlig attityd och jag tror att jag kan hjälpa till att skapa en välkomnande och inkluderande miljö på servern där alla spelare kan känna sig bekväma och uppmuntrade att delta i RP-upplevelsen.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario betyder att man agerar på ett sätt som gynnar den andra parten i ett scenario. Detta kan till exempel innebära att man medvetet förlorar en skottlossning eller att man avstår från en handling som skulle ha gynnat ens egen karaktär men istället ger fördelar till motparten.

Det är något man ska sträva efter för annars kommer det bli riktigt tråkigt för alla
Men

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, exempelvis fear rp som innebär att man ska värna för snitt liv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har flera hundra timmar och spelar i 2,5 års

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka