Accepterad Tornkvist1 | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230202394/

Ditt Hex-ID: 11000014bb1b21a

Vad är din discord tagg? tornkvist1#2007

Vem var det som bannade dig? Sigeed

Bild på banmeddelande: image (2).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag återgick till scenariot efter jag fick sjukvård. Vilket var dumt och såg dåligt ut för scenariot håll.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi hade fått order att storma blods, vi stormar dem och till en början går det bra, men efter en stund så tappar vi greppet när gärningsmännen står i ett valv och skjuter ut. Jag tar en annan väg och ska springa över eftersom dörren var stängd, när jag springer över blir jag dödad igenom väggen. Jag får vård och ska springa ner och hämta kollegorna, då blir jag skjuten 2 meter från skottlossningen igenom väggen, vilket jag och dem andra poliserna tyckte var extremt skumt. Så de tar mig till sjukvården igen och jag får återigen vård. Sen blir jag bannad av Siggeed.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var inte felaktig, från Staffs perspektiv tror jag att det såg väldigt skevt ut att man får vård och sen återgår till scenariot, Jag respekterar bannen, men från mitt perspektiv tycker jag att det var ett konstigt sätt att dö på, liksom att bli skjuten igenom väggen och igenom dörren inte är så vanligt och därför tyckte jag i stunden att det var bra att återgå till scenariot och hjälpa kollegor. Jag skjöt inte och jag tänkte bara hämta nerskjutna kollegor. Men jag förstår bannen och därför skriver jag för jag vill att ni ska veta att jag har lärt mig ifrån bannen. Jag kommer inte återgå till scenariot om jag dött i framtiden och jag ska förbättra mig. Nu i efterhand inser jag att det inte är bra att återgå till scenariot men i dået var det inget jag tänkte på, jag tyckte det var skevt att bli dödad igenom väggar och dörrar och därför återgick jag till scenariot-

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 21 gånger totalt, dock vill jag tillägga att jag inte blivit banna dpå ett halvår innan denna ban, dessutom av de här 27 totala bansen har jag ungefär 5 giltiga, de andra har varit felaktiga och fått unbann direkt efter. Oftast fel id.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt återgått till scenariot, jag hade kunnat fått vård och åkt till sjukhuset och sen einte återgått till scenariot. Jag hade även kunnat gjort en /die när sjukvården gjorde hlr på mig för att inte vaknat. Men i scenariot var det inte något jag tänkte på utan jag tänkte på att rädda poliserna och försökt avlägnsa mig, efter jag dog första gången så skjöt jag inte mer än 10 skott , men jag blev nedskjuten ändå och dessutom igenom väggen, men jag förstår att jag blev bannad och jag har lärt mig och försått mitt fel. Jag hoppas att ni kan ge mig en till chans.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes det har jag, jag har lärt mig att inte återgå till scenarion efter jag dött, att kanske inte alltid vakna upp när sjukvården gör sjukvård utan kanske istället åka till sjukhuset och göra rpn där. Jag har lärt mig enorm och har redan förbättrat mig, om ni unbannar kommer jag sköta mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja. detta var hur jag dog https://www.youtube.com/watch?v=iXf6OODoGE8, https://www.youtube.com/watch?v=7u4N2KHY8gY andra döden

Tillbaka