Accepterad Tornkvist1 | Ban Överklagan (alle123)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230202394/

Ditt Hex-ID: 11000014bb1b21a

Vad är din discord tagg? tornkvist1

Vem var det som bannade dig? Alle

Bild på banmeddelande: Bann.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag krocka in i helikoptern som förstörde scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. VI fick larm om butiksrån och vi ansluter oss med helikoptern, när de flyr åker de kanske 100 meter innan de byter till helikopter och en jakt påbörjas, vi följer efter håller avstånd. När de åker in i stan tappar jag siktet på dem och de dyker upp framför och vi krockar

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen var både och, det som var problemet för mig var att jag inte såg ett piss, det var väldigt mörkt för mig och såg knappt helikoptern eftersom den smälte in så bra, sen från andra perspektivet ser det ut som jag åker in medvetet men det skulle jag ej göra då jag först är ec över polisflyget vilket gör det dubbelmoralistikt att pitta en annan. För det andra går våran heli bättre och vi hade utan problem kunnat följa efter och kunna vägleda enheter, för det tredje är det roligt att köra jakter i luften. Sen förstår jag också att från andras perspektiv att det ser dåligt ut men det var oavsiktligt. Här är klippet:
https://cdn.discordapp.com/attachments/871469566717485116/1233888854029762700/Moments-clip-from-Apr-27-2024.mp4?ex=662ebc0b&is=662d6a8b&hm=c54e5d74559e0348db6f88e1c74b0e67e2992240ee8f288b28702848c9906db2&

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ungefär 30 bans varav 80% av dem är felaktiga, tex bannat fel id, fel person eller liknande. Sen finns det givetvis bans som jag får stå på mig själv. Men de flesta är felaktiga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade kunnat försökt att hålla bättre avstånd, hade kunnat fixa ett bättre mod så jag ser mer och kunnat förswökt att hålla mer uppsikt, fast det var extremt svårt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, att fixa ett bra mod, hålla mer avstånd mellan helikoptern. Men som tidigare nämt nar det ej meningen och om jag hade sett han hade jag unvikit krashen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka