Accepterad Tornkvist1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199230202394/

Ditt Hex-ID: 11000014bb1b21a

Vad är din discord tagg? Tornkvist1#2007

Vem var det som bannade dig? Anti cheatet

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet inte, detta anti cheat har något emot mig för jag har blivit bannad av det flera gånger nu och jag vet inte varför, jag har blivit pc checkad och staffs har varit med från unbann till att jag blir bannad igen, de har också kollat igenom alla mina filer. Och i ban anledning i loggs står det att jag försöker bypassa ban med spoofer,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade kollat champions league final och gick och skulle connecta, när jag connectat gick jag och hämta dricka och när jag var tbx var jag anti cheat bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag vet faktiskt inte, för jag har inget fusk och inga filer heller, förra gången jag blev bannad av five guard kom jag inte in igen förens jag blev bannad igen, tillslut fixade det sig pga 320 men nu har det kommit tillbaka igen, det var precis en vecka sen philip fixade det och nu blev jag bannad igen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit anti cheat bannad 4 gånger av fiveguard och blivit pc cehckad och allt, tillslut fick philip320 fixa det och problemet var löst men nu verkar det komma tillbaka, det som är konstigt är om jag skulle haft fusk skulle jag inte använt det direkt efter jag blivit unbannad och det är konstigt att bara fiveguard bannar mig men inget annat anti cheat.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte, jag och staffs har kollat på mina filer men det finns inge fusk, samt så iu loggs står det spoofing to get unbanned.

Har du lärt dig någonting efter din ban? .

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? givetvis

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka