Accepterad Tornkvist1 | Ansökan till Servervakt [Jaakoob10, Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornkvist1

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
431
Reaction score
25
Vad är ditt namn i verkligheten? Marcus

Vad heter du på discord? Tornkvist

Vad är ditt Hex:ID 11000014bb1b21a

Ange ditt födelsedatum 9 Juli 2024

Beskriv din dagliga aktivitet. Minst en timme om dagen på vardagar och minst 3 på helger, nu när det är sommarlov blir det såklart mer

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem för en månad sedan ungefär men har varit medlem innan det sedan 2021 sen blev jag bannad och kom tbx

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 21 varav 15 felaktiga

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att hålla koll på servern på olika sätt. Bland annat RP nivån på servern men även hålla koll så inte regelbrott begås. Ifall någon begår ett regelbrott är det servervaktens uppgift att återgärda det. Beroende på situation såklart. Men även att bidra med en hög och välutvecklad RP nivå på servern som håller i helhet. Som servervakt har man ansvaret att vara en förebild för resterande personer på servern. Genom att visa bra och välutvecklad RP. Har man inte det har man inte rättigheterna att vara servervakt anser jag.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har varit sv hela tiden sen jag kom till servern och det sker ofta att regelbrott begås och då kan jag inte ta återgärder då jag inte har möjligheten. Men även att visa ansvar på servern och vara med och underlätta staffs arbete. Inte ersätta utan bidra. Jag kommer inte vara någon person som endast är servervakt för att ge mig själv fördelar utan hjälpa servern. Jag har själv varit SV-Ansvarig under februari och varit med i beslut inom sv delen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. under scenario för att ge en själv fördelar inom rpn. Eller att man revivar under scenario efter att man dött. Lite mildare men fortfarande grovt. Allt från att ge en själv eller annan fördelar

Korruption är när man är korrupt. Allt från att banna en person efter att den dödat en mitt i scenario eller att man revivar en person som gör terrordåd för det är ens kompis eller liknande. Grova saker.

Både dessa är pban och respekteras inte på unive

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka