Nekad TornBlade | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TornBlade

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/iwanttodielikeveryday/

Vad är ditt namn i verkligheten? Felix Törnbladh Eriksson

Vad är ditt discord namn? TornBlade#5576

Vad är ditt födelsedatum? 30 Augusti 2002

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en man som heter Lars och är 23 år gammal. Lars är speciell då han läspar och är kort i längd. Lars är väldigt omtänksam och gillar att hjälp andra även fast det inte alltid är bra för Lars. Lars kommer ursprungligen från Sverige och har en familj som består av en mamma och 4 systrar då pappan gick bort när han var liten. Att han har 4 systrar och en mamma visar att Lars är lite feminin. Han har ofta varit mobbad på grund av hans utseende och läspande men ser livet på den positiva sidan, kanske lite för mycket. Lars flyttade till Multistaden då han ville utforska möjligheter att hjälp mer personer och växa som person. Lars har B-körkort.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli whitelistad då jag kommer att bidra men en hög RP nivå och verkligen leva mig in i min karaktär. Jag vill även bli en del av Multistadens samhälle och driva samhället framåt.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Multistaden är en stad med hög RP nivå och gör det mer roligt att vara med. Vilket är anledningen att jag valde att ansöka för just den här staden.

Hur hittade du Multistaden? Jag har kollat mycket på youtube och blev fascinerad av RP. Hittade då Multistaden när jag sökte efter svenska FiveM servrar på google.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få uppleva RP-upplevelsen och bidra till utvecklingen av Multistaden och självklart ha det roligt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka