Nekad Tornado | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tornado

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Simon Sohlin

Vad är ditt discord namn? Tornado0476

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2001

Berätta om din karaktär. min karaktär kommer att heta Simon och hans bakgrund är att han har är elektriker men vill bli en ambulans sjukvårdare istället eftersom han tycker om att hjälpa folk, han tycker om att spela och va med kollegorna efter jobbet eller sina gamla kompisar

Vad kan du bidra med till serverns RP? min kunskap om ambulans yrket eftersom jag har kört mycket av emergency simulatorer och vet hur man ska hantera saker i vissa situationer. och dessutom så andra känner att det blir så verkligt som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att dom ska kunna känna sig glad att det blir så verkligt som möjligt eller att det blir som de har planerat i deras scenario eller scenarior

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? man ska inte döda andra utan anledningar och dessutom så ska det vara så verklighetsbaserat som möjligt och inget failrp eftersom det är det som är meningen med rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag eftersom jag har kört väldigt många simulatorer och kör dom ibland i nutid också

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? det är det som jag nämnde tidigare att min kunskap från att köra ambulans i simulatorerna blir så verkligt som möjligt väl inuti servern.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka