Accepterad TormundX | Medlem ansökning [PekivanTi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TormundX

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? TormundX

Vad är ditt födelsedatum? 24 Juni 1991

Berätta om din karaktär. Svante Nilsson föddes den 30 januari, 1986 på Östra Sjukhus i Göteborg och är ensam barn till Göran Nilsson och Kristina Nilsson. Under sin uppväxt fick han mycket kärlek från båda sina föräldrar. Svante var en positiv och ordningsam grabb under hela sin uppväxt, som presterade mycket väl under hela sin studietid och hamnade aldrig i trubbel eller ställde till med något stök. Han var en vanlig grabb, som umgicks med sina vänner. Svante valde att gå fordons- och transportprogrammet under gymnasietiden då han drömde om att bli Lastbilschaufför, precis som sin farfar och far. År 2004, då Svante var 18 år gammal, avslutade han sina studier på gymnasiet, för att ge sig ut i arbetslivet. Han fick genast anställning på Gösta Nilssons Frakttjänst i Väst AB, som ägdes av hans farfar, Gösta. När Svante var 24 år gammal träffade han en tjej, som han genast förälskade sig i. Inom ett år, då han var 25 år gammal, hade dem gift sig. När Svante var 30 år gammal provade han på yrket som väktare, på olika nattklubbar under helgerna, som han genast fattade stort tycke för. Som den mogen och ansvarsfull person han är, med mycket tålamod, insåg han att han funnit ett kall för att upprätthålla lag och ordning med målet att skapa en trygg miljö för andra människor. Hans blickar började vända sig mot Polisyrket. Men i sin trygga miljö och säkra anställning, som Lastbilschaufför, flöt livet på och året blev plötsligt 2023. Svante och hans fru började allt mer glida ifrån varandra. Åren hade gått och bägge hade fokuserat större delen av sin tid på sina arbeten. Kärleken fanns inte längre kvar och dem valde därför att avsluta sin relation, ömsesidigt, i slutet av 2023. Efter någon månad, då Svante hade hunnit fundera vad han ville göra med sitt liv bestämde han sig för att flytta till en ny stad och påbörja ett nytt kapitel i sitt liv. Svante hade bestämt sig för att jaga sin dröm, om att bli Polis.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Målet och det jag kan bidra med, genom min karaktär, är en hög nivå av RP då jag är en mogen och ansvarsfull person som förstår innebörden av vad som är rätt och fel. Jag är 32 år gammal, med två små barn, som vet hur man bemöter andra människor med respekt. Likaväl som jag tror på att man bäst löser konflikter med ord, och inte handling, så är mitt mål att tillämpa samma mentalitet IC.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? "För motpartens vinst" innebär att den andra individen, eller individerna, i ett scenario "vinner". Som exempel, jag står och argumenterar med en annan individ i ett scenario, det vill säga motparten. Vi har precis krockat. Scenariot eskalerar, då vi ej kommer överens om vilken part som gjort sig skyldig till olyckan. Jag vill ha ersättning för skadorna på min bil. Motparten vill ha ersättning för skadorna på hans/hennes bil. Motparten går över till att hotar med att slå ner mig. Istället för att jag "synar" motparten genom att säga samma sak tillbaka, väljer jag att agera rädd och undergiven. Motparten har övertaget och jag erkänner mig skyldig till trafikolyckan.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst era regler. De regler som jag anser sticker ut lite extra är Fear RP, Power Gaming, Sunt Förnuft och Social RP. Att verkligen förstå sig på och följa dessa 4 regler skapar grunden för en hög nivå av RP. Med detta sagt vill jag självklart tillägga att övriga regler är lika viktiga, men dessa är lite mer uppenbara. Så som RDM, då man dödar någon utan bakomliggande orsak eller COPBAIT, då man försöker få en polis uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Majoriteten av mina timmar, det vill säga ca 200t, har jag spenderat på amerikanska WL-servers för 18+. Jag har även ett par timmar på svenska WL-servers.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Först och främst vill jag tillägga att jag har full respekt och förståelse för Era regler. Jag skulle dock vilja adressera Er 48h-regel i nästa steg, om man blir godkänd på denna skriftliga ansökan. Då jag har två små barn, kan det vara svårt att komma ifrån en specifik tid då ni utför intervjuer. Jag kommer självfallet att göra allt jag kan, för att hålla dessa 48h, om jag skulle bli godkänd. Men skulle vilja önska, om ens möjligt, att mina 48h förlängs, om Ni tillåter det i fall jag skulle ha svårt att hålla de 48h. Men, åter igen vilja jag säga att jag har full respekt om Ni inte vill tillåta det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka