Accepterad torko | Medlem ansökning [Queen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torko

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo

Vad är ditt discord namn? torko#1000

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Viktor Lindström och han är från Norrbotten. Viktor har alltid känt sig ensam och det har varit tufft för han. på grund av hans tuffa uppväxt så har inte Viktor mått så bra. det ledde till att han började utföra olagliga handlingar i sin by. det ledde till att han blev gripen och blev inlagd på LVU. under den tid som han satt på LVU så började han att spela musik. hans favorit genre är rapp men han gillar också att spela jazz. när Viktor släpptes från LVUt så hade hans föräldrar övergett han och han hade ingen plan i livet. på grund av detta så började Viktor att ta droger. Viktor bodde i en lägenhet i 4 månader där han tog droger konstant. men en gång när Viktor skulle köpa kokain så blev han tagen av polisen eftersom det hade haft koll på han under en lång tid. Viktor dömdes senare till fängelse för narkotika brott. under tiden som han satt inne reflektera han mycket och han bestämde sig att när han släpps från fängelset så ska han flytta till en ny stad och starta ett nytt liv.
Viktor släpptes från fängelset och flyttade till unive staden. han håller just nu på att söka jobb i staden och han vill helst bli musiker. Viktor har ärvt ett intresse av att meka bilar av sin fader och han har alltid varit och hjälpt till i garaget. Viktor tror att en bra affärsidé hade varit att Viktor öppnar en bil verkstad där han lagar bilar på dagen och spelar musik på kvällen

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög RP nivå och hitta på roliga och seriösa scenarion. jag har tidigare haft Krim och medlem, då var jag med att skapa roliga och serösa scenarion. jag tror att jag kommer göra servern till en bättre server på grund av min höga rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas att man inte alltid måste vinna i ett scenario. man ska inte spela för att vinna och bli rik. man ska försöka spela så att alla i scenariot har det roligt. tex i ett bankrån så behöver man inte alltid lyckats ta sig därifrån eftersom gripandet kan vara roligt att utföra för poliserna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. några exempel är suntförsnuft, fail rp, powergaming, meta gaming, osv...

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. jag har 588 timmar på fivem. jag har spelat på både engelska och svenska servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej. jag har fått med det jag vill få med

Vidare till muntlig intervju,
du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.
Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka