Nekad torko | Medlem ansökning (k10m01)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torko

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Teo sandberg

Vad är ditt discord namn? torko#1000

Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Viktor Lidström växte upp som ensambarn i en välbärgad familj i norra Sverige. Trots den ekonomiska tryggheten kände Viktor sig ofta ensam och övergiven. Hans föräldrar skämde bort honom materiellt men var sällan närvarande känslomässigt, vilket ledde till en känsla av isolering och meningslöshet i hans ungdom. För att fylla tomrummet började Viktor tidigt söka spänning och gemenskap på fel platser. Han drogs in i en kriminell bana och började begå mindre brott i sin hemstad. Det dröjde inte länge innan han blev gripen av polisen och dömd till ungdomsvård enligt LVU (lagen om vård av unga). Under sin tid på LVU-hemmet upptäckte Viktor en ny passion – musiken. Han började rappa och fann ett sätt att uttrycka sina känslor och erfarenheter genom musiken. Hans talang för rap uppmärksammades snabbt av de andra på hemmet, som stöttade och uppmuntrade honom att fortsätta med musiken. När Viktor fyllde 18 år blev han utskriven från LVU-hemmet. Till hans förvåning och sorg hade hans föräldrar valt att flytta bort under tiden han varit intagen, utan att meddela honom. Utan familj, utan hem och utan en klar plan för framtiden, sökte Viktor återigen tröst i destruktiva vanor och hamnade i ett drogberoende som ledde till en fängelsedom för ringa narkotikabrott. Under sin tid i fängelset bestämde sig Viktor för att förändra sitt liv. Han började planera för en nystart och bestämde sig för att flytta till en ny stad där ingen kände honom. Efter att ha avtjänat sitt straff flyttade Viktor till unive i hopp om att börja om på nytt. Han söker nu jobb och försöker bygga upp ett nytt, lagligt liv där musiken fortsätter att vara en viktig del av hans identitet och framtid. han vill ni starta en musik karriär och planerar att spela musik på olika platser för att höja stämningen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med hög kvalitet på RPn och skapa roliga scenarion på servern. Jag har tidigare varit medlem på Unive och haft en roll som kriminell. Jag har alltid skapat intressanta scenarion och hållit en hög nivå på RP. Nu, som äldre, har jag spelat på seriösa engelska servrar och lärt mig mycket. Jag kan använda mina erfarenheter för att förbättra RP-upplevelsen för alla på servern och göra spelet roligare för alla.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man inte alltid försöker vinna eller komma ut på topp i varje situation. Istället handlar det om att bidra till en rolig och engagerande upplevelse för alla inblandade. Man ska inte bara fokusera på sin egen framgång eller på att bli rik.Detta innebär att vara villig att ibland förlora eller ge andra spelare möjligheten att lyckas, så att scenariona blir mer varierade och roliga för alla deltagare. På så sätt bidrar man till en bättre RP upplevelse för hela servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja. några exempel är suntförsnuft, fail rp, powergaming, meta gaming, ooc osv...

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja. jag har 563 timmar på fivem. jag har spelat på både engelska och svenska servrar.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej. jag har fått med det jag vill få med

Nekad.
Anledning:
Ai skrivit.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka