Nekad torkad_banan | Whitelist ansökning [Mommo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torkad_banan

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840272439/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte Gómez Jansson

Vad är ditt discord namn? Gomez#5998

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en kille. Han är född i Ecuador. Och är 21 år han är intresserad av bilar och marknadsföring och försäljning framförallt är han intresserad av att tjäna pengar oavsett om det är lagligt eller olagligt. Han är loyal om han är bra ven med personen men om han har känt en person under några timmar och han ser en chans att tjäna pengar så kommer han ta pengar över vänskap. Han har inte moral eller etik han kan t.ex döda personer om det kommer till pengar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag kommer t.ex säga till staff om jag ser någon som bryter reglerna ofta. Om jag ser någon som har spelat under en längre period som bryter reglerna en gång kommer jag att säga till staff också men jag kommer inte säga till staff första gången en ny spelare bryter mot en regel utan kommer istället att säga till den spelaren att man inte får göra så och be den läsa reglerna. Jag vill också föregå med bra exempel för nya spelare och lära de var och hur man gör grejer. Också hur man får grejer. Jag vill som jag sagt underlätta för staff och hjälpa nya spelare.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att bli kriminell. Så jag har förstått det så behöver jag vara whitelisted för att få den rollen.

Hur hittade du Unive? En vän rekommenderade den till mig. Sedan så kollade jag på han YouTube stream där han spelade på servern som en polis och jag tyckte det såg roligt ut så jag gick med på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla mitt rollspel och när jag sedan har utvecklat det så vill jag göra en annan karaktär med mina nya rollspel förmågor och börja från början.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ingen annan server just nu. Det som jag har spelat på tidigare var en sämre version av denna servern som heter snöstaden. Och en annan som hette Swedish knight RP som också var ganska dålig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka