Accepterad torkad_banan | Whitelist ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

torkad_banan

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
29
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198840272439/

Vad är ditt namn i verkligheten? Malte

Vad är ditt discord namn? Gomez#5998

Vad är ditt födelsedatum? 30 Oktober 2005

Berätta om din karaktär. Han heter Rodriguez Gómez och är 22. Han kommer från ett litet land som heter Ecuador som ligger brevid Colombia ett mer känt land. Hans föräldrar flyttade till Sverige 2 år innan han föddes. Han kom till Unive när han var 3 samma år så dör hans pappa i en bilolycka. Hans mamma blir då ensamstående och har svårt med pengar betala hyra osv. Hans äldre brorsa vid 13 årsåldern såg inget annat alternativ utom att tjäna pengar genom olagliga grejer, det började med små grejer som att plocka vallmo blommor åt större gäng och tjänade lite pengar på det. Efter ungefär 6 månader av att plocka blommorna dyker det upp ett gäng där som rånade han på alla blommor. Han kunde därför inte sälja blommorna för pengar till gäng längre så han samlade sina grabbar och köpte vapen och knivar. De körde runt och letade efter grabbarna som rånade han. Tillslut så hittade dem han och tog tillbaks blommorna. Han blir då några dagar senare dragen åt sidan av en gäng ledare som erbjuder han gå med i hans gäng. Han godtar detta för han måste få pengar till sin familj. Några år går och hans brorsa åker in i fängelset i 11 år för grovt vapenbrott samt grovt narkotika brott. Detta gör så Rodriguez som är väldigt tight med sin brorsa blir tillbaka dragen och inte vill skaffa nya vänner och puttar bort sina gamla vänner. Rodriguez börjar hänga mer och mer på stan med personerna som sin brorsa hängde med. Detta gör hans mamma orolig och hon ber han att sluta hänga med dem, men Rodriguez säger att han inte kommer sluta hänga med dem för det är dem bästa vännerna han har men han lovar att aldrig tjäna pengar på kriminellt sätt. När Rodriguez blir äldre så slutar han hänga med grabbarna som han hängde med under sina tonår och hittar nya vänner. Han har några vänner i staden som han är tightare med än andra men han har fortfarande problem med att skaffa vänner och bli riktigt tighta med dem. Just nu har han en vän som han är tight med.

Varför ska just du bli whitelistad? För jag kommer bidra med rolig och bra RP för alla whitelistade och inte. Jag kan dem flesta regler och om jag inte förstår dem sätter jag mig i support och ber dem att förklara för mig.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag tycker om denna servern och att bli whitelist leder till så mycket mer frihet på servern. En helt ny del av communityt öppnas när man får whitelist som man inte har tillgång till utan. Och den har hemskt hög RP och jag vill utveckla min RP.

Hur hittade du Unive? En vän rekommenderade den till mig. Sedan så kollade jag på han YouTube stream där han spelade på servern som en polis och jag tyckte det såg roligt ut så jag gick med på servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Utveckla det till en så hög nivå som möjligt. Har tidigare spelat på servrar med whitelist som inte är lika hög RP på. Mitt mål är att på denna servern kunna utveckla min RP på en högre nivå som på denna servern.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar ingen server just nu.
 
Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen
:unive:
 
Tillbaka
Top