Nekad torkad_banan | Ban överklagan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torkad_banan

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840272439/ (borde vara rätt)

Ditt Hex-ID: 11000013473d637

Vad är din discord tagg? Gomez#5998

Vem var det som bannade dig? Savage

Hur lång tid var din ban? 1 dag/24h

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? sunt förnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag åkte in på ett rån

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade kommit från motellet till taxi firman där jag jobbar. Jag hämtar min cross och behöver tanka när jag svänger in till den närmaste tank stationen eller vad det heter så ser jag polis barrikader eller dem där trä polisgrejerna på ena sidan av en brygga men kunde inte se något någon annan stans så jag tänker aha men då är det väl någon som typ tar självmord eller något. så jag svänger in på macken och kör mot dem tre parkerings zonerna när jag ser två saabar och sedan tre nordic games crossar det var också en helikopter i luften men jag gissade att den var där för någon skulle hoppa från bryggan. Jag kollar mot öppningen ser tre stycken maskerade män stå vid dörren jag vänder om och innan jag har kommit ut ur parkerings området så är jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig för jag kunde inte se några barrikader på andra sidan av macken utan bara vid bryggan. Jag åker sedan så snabbt jag kan där ifrån när jag inser att det är ett rån. Jag skriker också i dc "oh shit mannen det är ett rån" sedan blir jag bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Copbait allt som kan få en polis att sätta på blåljus är copbait om man gör det medvetet.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte jätte mycket för antingen så hade dem inte laddats in eller så hade polisen inte lagt ner dem. Jag behövde tanka och det är rutin att åka till den macken för den är närmast.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kan alltid kolla mer nogrant efter små detaljer om jag ser någon polis eller liknande på en samlad plats.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka