Accepterad torkad_banan | Ban överklagan [Gunnar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torkad_banan

Icke Medlem
Meddelanden
133
Reaction score
29
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198840272439/ (borde vara rätt)

Ditt Hex-ID: 11000013473d637

Vad är din discord tagg? Gomez#0681

Vem var det som bannade dig? vat inte

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? "this user is banned from this guild"

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dem valde inte att banna MIG men min brorsa amodabo#5192 för han kom in och lalla på dc servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt och pratade med några vänner och fixade 2fa sen så blev allt tyst o unive dc:n var borta. Här kommer en längre text på vad som hände: min brorsa gjord ett konto på discord för typ 2 veckor sen. Han kom in och lalla på dc servern men för att kunna skriva så måste han verifiera kontot med ett telefon nummer. Han tog mitt utan att jag visste tydligen visste han min kod, han blev bannad och för några dagar sen så skulle jag aktivera 2fa o då behövde jag telefonnummer o tog då mitt som unlinkades från hans till mitt. Discords ban system bannar IP och telefonnummer, han hade samma ip OCH nummer som mig då. Det är därför det står i loggsen att jag lämna men för mig så står det att jag e bannad. Anledningen till att han ens joina va för jag satt o pratade om det vid matbordet. Han använder inte ens discord utan han kom in och lallade blev bannad sen sluta använda discord.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktig mot min brorsa han förtjänar det 100% men felaktig mot mig

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. COP BAIT, lärde mig att allt man gör för att få polisens uppmärksamhet genom något olagligt är regelbrott
RDM felaktig men då läste jag reglerna noggrant så jag förstod dem
SUNT FÖRNUFT, jag åkte in på ett butiksrån utan att veta om att det var ett butiksrån lite felaktig
När en lost MC npc sköt emot mig i sandy trodde en mod att det var jag
POWERGAMING, den var helt rätt då jag inte använde min hjärna utan bar en grabb samtidigt som jag satt där bak på en MC

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte så mycket, kanske hålla mer koll på min mobil och messages från discord.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja aldrig låta min brorsa låna mitt nummer igen och ändra lösenord på min mobil

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka