Nekad Torgnyz | Medlem ansökning [Wille och SvampBob]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torgnyz

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971769565/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Torgnyz#5435

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torgnyz Jäkemark Han har en hyffsat bra familj med 3 stycken i hans föräldrar har jobbat hårt för att ha boende mat åt alla det har varit kämpigt för både han och hans föräldrar. Föräldrarna heter Gunnar Jäkemark och berit Hansson. Han bodde ute på landet vid öknen så dom hande det riktigt tungt när inte åkrarna fick bra vatten och potatis landet Han är 20 år gammal och är intresserad av fordon typ mekaniker eller något liknade. Hans dröm är att jobba inom mekonomen eller falck. Torgnyz han är singel och han har inte hittat den rätta personen. Han kan bli riktigt arg ibland och när han gick skola hade han det inte så lätt Han förstörde grejer. Men när han gick ut skolan flyttade han till staden och sen började han jobba på Postnord AB. Han tycke de de var jobbigt och jobbade nästan hela tiden tillslut blev han utbränd och gick in i väggen. Då blev han sjukskriven och började jobba halv tid sen började de som på en ny kula.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill hjälpa till och utveckla en bra roleplay värld.d Detta är en seriös Rp server Folket är så snälla och hjälper till varandra

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många roliga och snälla spelare och jag känner mig säker på unive servern. Det är sjukt roligt att ni har lagt till så många svenska bilar

Hur hittade du Unive? Genom tiktok och Twitch stremern (COSMO_BT).

Vad har du för mål med ditt rollspel? att uppleva IRL känsla i ett spel och sen att ha roligt och hitta online kompisar

Vad har du som mål att uppnå på Unive? ett seriöst Roll spelande

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja sulle inte säga det för detta är min första server som jag gillar=

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka