Accepterad Torgnyz | Medlem ansökning [Bogha1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torgnyz

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971769565/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Torgnyz#5435

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000

Berätta om din karaktär. deras familj består av 3 Torgnyz pappa och mamma. Torgnyz är född 2000-03-03 hans pappa gick bort 2015 av caner och massa mer . Och hans mamma blev jätte sjuk 2016 sen 2017 och 2018 började hon bli mer sen blev hon utskriven från sjukhuset och mer frisk. Torgnyz började jobba på postnord redan när han var 18 år och han flyttade hemifrån när han var 17 år. Torgnyz jobbade hårt på landet där dom bodde på landet så när hans pappa gick bort och hans mamma blev sjuk va han tvungen att ta hand om hela gården själv. när Torgnys mamma började piggna till fixade dom upp gården och sen sålde olles mamma gården. Hon flyttade till stan också så Torgnyz har jobbat nästan hela livet. Torgnyz har inte haft det lätt i skolan han var tvungen gå skola jobba på gården så han har haft ett kämpigt medans hans föräldrar var sjuka och när pappa gick bort. När torgnyz var 15 år började han sommar jobba för att hjälpa till med alla kostnader för hans pappa gick bort då. Torgnyz skaffade tjej när han gick i 1an 2an och 3an sen så skildes dom åt och då började Torgnyz få de svårt han gick in i väggen tillslut. Men nu lever både hans mamma och han jätte bra han jobbar än idag på postnord.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har spelat på den här servern ett tag, och märkte att man kan göra väldigt mycket mer om man är medlem, sen så kan man få ett bättre jobb som falck i detta fall, då kommer jag kunna sprida mer glädje på det jobbet än vad man kan göra på t.ex postnord, kommer täffa nya vänner som man kan nån dag träffar IRL. Förbättra Community och utveckla mig själv i RP´n.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? jag har alltid gillat att spela gta och när det började bli tråkigt så berättade min kompis om att det fanns gta Rollspel. Nu efter att jag har spelat lite så tycker jag att det är ett utav det roligaste spelen jag har spelat. Det som gör att jag tycker att det är så roligt är att det är en seriös server och man kan göra mycket saker.

Hur hittade du Unive? Genom tiktok och Twitch stremern (COSMO_BT) och har många rekomenderat denna server.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att alltid följa reglerna är något som jag vill att alla ska göra. Det är viktigt att folk tycker att det är roligt att spela på Unive så det är ett mål att göra servern ännu bättre och roligare.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få ett jobb inom falck eller typ mekonomen eftersom det är ett intresse jag har haft sen jag var liten. Vara seriös och framförallt ha kul. Mitt största mål är att kunna hjälpa folk med sina bilar.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej unive bara

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka