Nekad Torgnyz | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Torgnyz

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197971769565/

Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Torgnyz#5435

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2000

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Torgnyz han är 21 år gammal och gillar att hålla på med bilar och hänga med kompisar. Hans familj består av 3 stycken mamma pappa och han. Torgnyz pappa gick bort 2015 Sen dess har han tyckt att livet känts jobbigt. Han flyttade hemifrån redan är han var 17 år och började jobba jätte hårt. han har jobbat på postnord sedan han var 18år. När han var ung Bode han på landet där han fick arbeta jätte hårt med alltmöjligt och skolan har inte varit de bästa. och hans dröm jobb är att jobba inom falck eller mekonomen. När Torgnyz gick i 8an började han skolka mer och mer tillslut började han gå till en kurator och prata om varför han skolkade. Torgnyz skolkade mest för att hans pappa hade gått bort samtidigt som hans mamma blev riktigt sjuk. Men nu lever han ett normalt liv som alla andra och hans mamma är helt frisk och fräsh. Torgnyz skaffade en tjej när han gick 1an 2an sen skildes dom åt. Nu 'ger han ingen bil utan en motorcykel. Han fick ärva hans pappas grejer också fick han 100tusen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för jag har testat på servern och den värkar vara härlig och vill försöka medverka att förbättra upp den här servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? att folk är så snälla, samarbetsvilliga och en bra server med bra bilar som typ grafik som inte andra servar har och bara en bra och härligt Rollspelserver

Hur hittade du Unive? Genom tiktokaren och Twitch stremern (COSMO_BT).

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att uppleva IRL känslan i ett spel är ganska sjukt och vill föröska uppnå den så bra som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att uppleva IRL kännslan och kunna samarbeta bäst med vem som helst

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nja skulle inte säga det för detta är min första server som jag gillar.

Tillbaka