Accepterad Torelle | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Torelle

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198849656049/ (har gta på epic games)

Vad är ditt namn i verkligheten? Torkel

Vad är ditt discord namn? Torelle#8406

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Bert och är 20 år. Han föddes uppe i norrland och hade det ganska svårt som ung. Hans pappa dog när han var 2 och varje dag fick han stå ut med mobbare som mobbade han på grund av hans dåliga betyg och att han bara föddes med ett ben. I tonåren började han fokusera mer på skolan och gick ut skolan med C eller högre i alla betyg. På gymnasiet träffade han många nya vänner som han fortfarande har kontakt med och dessa vänner stöttar honnom hela tiden. När han gick ut gymnasiet märkte han hur svårt det var att få jobb och när han var 19 försökte han ta självmord. Ambulansen kom nästan försent men han överlevde som tur var. Efteråt kände han att han behövde hitta något som han verkligen gillar och då hittade han bilar.

Idag har han haft flera jobb som han inte riktigt trivts med och han är just nu arbetslös men han kämpar varje dag för att få ett nytt jobb och drömmen hade varit att jobba med bilar. Han har därför flyttat till unive staden för att få en omstart.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag har erfarenhet med rp på flera olika serverar och jag lallar inte och har bra rp. Jag är ärlig och kommer bidra till många roliga scenarion för många spelare på servern. Jag har läst igenom reglerna flera gånger och vet vad som är rätt och fel så ni kan lita på mig att jag följer reglerna.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mitt mål med min rp på denna server är att få många kontakter och ha roligt samt att rpa så att jag och andra på servern har roligt och känner upplevelsen här på unive verklig.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att om t.ex du blir rånad så gör du som du skulle gjort i verkligheten alltså lyssna på vad rånarna säger och ger det som de vill ha. Man hade t.ex kunnat slå ner dem men eftersom att man inte hade gjort det i verkligheten pga rädsla gör vi inte detta i rp heller.

Hur hittade du Unive? I fivem serverlistan

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka