Accepterad Toreagren | Medlem ansökning [Sandberg] (demetri)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Toreagren

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198803303836 jag har dock inte gta på steam utan på rockstar

Vad är ditt namn i verkligheten? Tore Agren

Vad är ditt discord namn? Baljeet#3798

Vad är ditt födelsedatum? 23 Augusti 2021

Berätta om din karaktär. Sergey är född och uppvuxen i Ryska federationen. Hans tidiga liv var inte så lätt, eftersom hans föräldrar dog i en bilkrasch och då var han tvungen att bo hos sin mormor. Hon var ganska gammal och han var tvungen att ta hand om henne mer än hon tog hand om honom.

I en ung ålder, när han var 15 eller 16 år gammal, började han redan arbeta för att försörja sig själv och sin mormor, eftersom hennes pension inte räckte för att försörja dem båda. Saker han var tvungen att göra var inte det vackraste, han gjorde allt som kunde ge honom åtminstone lite pengar. Han rånade barn på gatan, stal från butiker, snodde allt han kunde få tag på, för att sälja allt för lite pengar, för att få honom och hans mormor genom månaden.

Han och få av hans vänner tänkte råna en pantbank, de samlade några knivar, basebollträn, rånarluvor av gamla mössor- och gick för att uppfylla sina planer, när de kom in i pantbanken och började be om pengarna och viftade med sina vapen, skrattade butiksägaren bara åt dem, fjärrlåste dörren och ringde polisen, de blev alla anklagade för rån och dömdes för 4 års samhällstjänst.

Ryska fängelser i allmänhet är ganska hårda men den här var något annat, han var tvungen att kämpa för sin plats och sitt liv varje dag, kriminalvakter kunde inte bry sig mindre om vad som hände dem. En gång bevittnade han hur den kriminella myndigheten i denna avdelning mördade en av hans cellkamrater sent på kvällen. Först när han tillfrågades om händelsen ville han inte erkänna att han visste vem som gjorde det, men senare när de gav honom en deal, att de förkortade hans dom med 2 år. Det gick Sergey med på det och snickade. Få månader senare gick hans mormor bort. Han var förkrossad, eftersom han inte hade några andra familjemedlemmar och ingen som brydde sig om honom.

Han släpptes från fängelset och några av de kriminella myndighetens gängmedlemmar som mördade hans cellkamrat fick reda på att Sergey hade fått förkortat straff.

De kom till hans lilla, omöblerade lägenhet och började hota att döda honom. Han tog några av sina grejer, packade allt i ryggsäcken och hoppade ner från balkongen på andra våningen och började springa så fort han kunde. Han hittade en plats att stanna en natt under ett stort träd långt från sin lägenhet. Han kollade sin plånbok och försökte göra en plan för vad han skulle göra nästa. Han hade 15000 rubel på sig, han gick till internetcaféet och bokade en flygbiljett till Los Santos.

Sedan dess har han försökt förändra sitt liv, försökt glömma alla dåliga saker i sitt förflutna och gå vidare, starta en riktig karriär inom bilförsäljningen och hitta sig en partner för att äntligen bygga den familjen som han aldrig fick.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill verkligen få den upplevelsen som alla har med att RP:a och eftersom jag har gjort det förut gör det mig till en bra spelare eftersom jag kommer kunna anpassa mig till regler lättare, och är van vid de olika kraven som kan komma fram inom själva RP:andet.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Att det inte är massvis med personer som joinar och förstör hela upplevelsen, och eftersom man måste bli medlem för att kunna spela så gör det att upplevelsen kommer bli mycket bättre. För då kan inte vem som helst gå med utan att göra konton etc.

Hur hittade du Unive? Jag kollade upp en lista med olika FiveM RP servers och denna var högst upp och hade många bra reviews så jag tänkte prova och se om det var kul.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att ha en trevlig och rolig upplevelse med andra personer som ochså vill RP:a utan att det är massor med personer som spelar som om det vore vanliga GTA och dödar allt och alla. Samt så vill jag lära känna folk och spela med folk som också vill RP:a seriöst.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att lära känna och bli bekant med folk samt ha en rolig upplevelse samtidigt som jag spelar seriöst och gör servern till en lite bättre plats eftersom jag kommer hålla mig till reglerna och inte griefa och förstöra för de andra som spelar på servern.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej, jag var med i en förut men jag lämnade eftersom jag inte tyckte att det var en roligt upplevelse, och det är därför jag vill gå med i Unive RP för att just få en bättre upplevlse med gta RP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka