Nekad tore | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tore

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/fhhv-pcpd/HDFMBBBN

Vad är ditt namn i verkligheten? Tore

Vad är ditt discord namn? jag äta kaka4721#8660

Vad är ditt födelsedatum? 5 Mars 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Bängt Stenman och är född 2001 och är 21 år gammal. han växte upp i skellefteå med en bra familj förutom att hans mamma dog när han var 10 år. sen började han hjälpa pappa att meka i garaget. Sen efter ett tag när hans pappa tyckte han var nog mogen så fick han en egen bil. Han och hans pappa har varit på många bilträffar och sånt och hans liv är typ med motorer. nu när han har blivit stor så vill han börja på en bilfirma.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Den har en otroligt härlig community. Det är väldigt roligt och det hade vart väldigt tråkigt att bli avstängd från en sådan server. Därför kommer jag bara göra gott för servern. Jag ska försöka vara aktiv och jag ska följa reglerna. Jag kommer att spela mer och mer unive även om jag inte blir medlem men det skulle vara otroligt mycket roligare att vara medlem för man kan göra så mycket mer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hålla mig till en bra och god RP. Jag kommer hjälpa nya medlemmar att kunna uppnå sitt RP liv. Att vara aktiv på servern, Och spela som det är menat.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara jag själv som ska vinna i ett scenario utan att andra också kan vinna ett scenario.

Hur hittade du Unive? ja jag började spela på denna servern när det hette multistaden sen vart det en vipe och nu har jag börjat om igen.

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP & Berätta om din karaktär. Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka