Nekad TorBru | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TorBru

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198185280314

Vad är ditt namn i verkligheten? Kewin

Vad är ditt discord namn? Kewin#0300

Vad är ditt födelsedatum? 15 April 2002

Berätta om din karaktär. Torsten Brun, min karaktär kommer ifrån Sverige och han är 22 år. Torsten gillar fordon och intresserar sig gärna i andras bilar. Han är en laglig kille som sysslar med Han gillar också att gå på fester och starta sina egna. Min karaktärs drag är att han är väldigt ödmjuk, alltid på bra humör och positiv är en väldigt driven personen som inte låter någon stå i vägen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har erfarenheten som inte många andra har inom rp har spelat på många jätte seriösa serverar, jag har flera tusentals timmar och vet hur man rpar väldigt bra med min erfarenhet vet jag hur man ska bilda scenarios så att båda har kul. Jag vill bli whitelistad eftersom jag söker en bra server där man har ganska hårda regler som ska följas då det blir mer realistiskt rp och då kan man ha det väldigt roligt med andra personer. Jag har hört att denna server är väldigt bra då det inte är några som förstör och inte följer reglerna och det tycker jag om för jag vill ha en seriös RP server att spela på!

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det är en väldigt bra server och mina vänner spelar på servern och det känns som att servern är väldigt bra med en skön struktur.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekommenderade mig, har varit inne och kollat runt nu med, och det ser mycket bra ut

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att utveckla karaktären och RPn som jag kommer att spela på servern. Min prioritet är främst absolut bra och roliga scenarion, framgång och förmåner är ju ett plus i kanten men inget krav.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Vill utveckla mitt rollspel och bidra med roliga scenarion till spelarna, finna ett bra och passande arbete som passar mig.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej det gör jag inte för tillfället, har slutat där pga spelarbrist.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka