Accepterad torbo#2 | Medlem ansökning [Scizzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

torbo#2

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? jacob

Vad är ditt discord namn? torbo#2

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juli 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: alex west 25år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll glad trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Alex West växte upp i ett område där trygghet var en bristvara. När hans pappa dog förändrades allt. Sorgen låg tung över familjen och Alex kände tidigt att han var tvungen att kliva in i en roll han inte var redo för. Han försökte vara stark både för sig själv och för dem runt omkring honom men ansvaret blev tungt att bära ensam. I skolan gick det sämre och sämre och hemma fanns varken tid eller ork för att fånga upp honom. På gatorna däremot fanns människor som såg honom som lyssnade och som erbjöd en sorts gemenskap. Till en början handlade det om små saker tjänster snabba pengar och känslan av att äntligen vara någon. Alex visste att det var fel men det kändes som den enda vägen framåt. Sakta men säkert drogs han djupare in i ett kriminellt nätverk. Varje steg gjorde det svårare att ta sig ur och minnet av pappan han förlorat blev både en smärta och en drivkraft. Alex stod vid ett vägskäl fortsätta på den inslagna vägen eller försöka bryta sig loss innan det var för sent.

Vad kan du bidra med till serverns RP? än hög rp nivå och alltid ett leende men även som kommer alltid visa respekt oavset om det är en ny på servern eller gammal på servern

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att du, genom ditt rollspel accepterar och agerar på ett sätt som ger den andra spelaren en rimlig chans att lyckas istället för att alltid försöka vinna själv på ett orealistiskt eller osportsligt sätt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm= random deathmatch och det är om jag ska döda någon utan att jag har anledning att göra det sen vdm är samma princip fast det är att jag han en bill som jag kör in i folk så dom dör meta gaming är om jag blir dödad av någon så t.ex jag ringer min kompis eller gäng medlem och sen så säger jag var han är och vem det är så kommer min kompis som har fått info var han är kommer och dödar honom och de som är meta gaming är att jag säger en sak till någon sen kan inte deras karaktär veta det men dom kan veta det men kan inte agera i spelat med den infon

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har alltid innan spelat för att jag ska vinna och nu kommer jag hit för att kunna förbättra mig och ha roligt för alla inte bara för mig själv

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka