Accepterad Tor123 | Medlem ansökning [yrrol1022]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tor123

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Tor

Vad är ditt discord namn? Tor865

Vad är ditt födelsedatum? 3 Mars 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Frank Wagner 54 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Nonchalant, Sanad, Mystisk

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Frank växte upp i en rik familj, han bodde på en ö vilket gjorde så att han inte hade så många vänner och var ganska seggregerad från samhället. En dag när han var 16 år hade han nog av livet med sig själv, han snodde massa pengar hemifrån och flyttade in till stan och bodde på massa olika hotell. Efter ett par veckor hittade han ett par grabbar när han var ute och gick sent på kvällen, de blev vänner men det visade sig att dem hade kriminella kopplingar och utförde hemska brott. Frank blev såklart inblandad i detta och under ett rån blev han tagen på bar gärning av polisen, frank och polisen gjorde en deal om att om Frank lovade att bli polis en dag så skulle polisen släppa honom fri just den gången. Efter det flyttade han hem igen till sina föräldrar och har bott där sedan dess. Nu ett par år senare har han bestämt sig för att bli polis i framtiden och visa sig mer i en ny stad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med roliga och realistiska scenarion, närvaro inom servern och möjligtvis att man klättrar rankarna och blir mod någon dag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte förstör ett scenario bara för att man själv skall vinna, alltså skall man spela så att det blir så kul och realistiskt för alla inblandade och att man inte är självisk, som t.ex att man även i ett scenario vet att man kommer förlora eller få det dåliga resultatet måste man fortfarande spela för att den andra skall ha en bra upplevelse.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, inte på de senaste åren. Dock när jag började rp:a ett par år sedan har det ju hänt att man pratar ooc in game.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming, powergaming, vdm, rdm och fear rp.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har spelat väldigt mycket fivem de senaste åren, har varit polis, krim, samt medlemsansvarig på många olika servern. Dock har jag inte varit aktiv under det senaste 1,5 året.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka